Gå til innhold

bryllupsgave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart i bryllup og lurer på hvor mye som er vanlig å bruke på gave!!

en kompis og dama hans betalte litt over 1000 kr og kjæresten kjenner dem noe særlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg også hadde ligget på rundt den prisen, men ikke over..

Skrevet

Ja, et par betaler vel gjerne mellom 600,- og 1500,-. Men syns også det kommer veldig an på hvor godt man kjenner de osv. Men husk at en bryllupskuvert ofte ligger rundt 1000,- per mann. Ikke at man skal gi det sammen, men dumt å komme m gave til 100,- kanskje...

Samtidig er nå det viktigste at man gir etter hva man har økonomi til! Og en personlig gave er like bra som en dyr.

Skrevet

takk for svar:)

kjenner brudeparet men er ikke i min nærmeste vennekrets.. vært med dem av og til, men mest fordi at bestekompisen min er lillebroren til brudgommen!

og jeg skal dra alene så vet ikke helt om en gave til 1000 kr er helt aktuelt..

så at jeg skrev litt feil på første innlegget... damen til kompisen min kjenner ikke brudeparet noe særlig.. skal det stå:P

Skrevet

har ikke brudeparet registrert øsnkeliste, eller uttrykt noe ønske?

jeg vil si at prisen på gaven kommer helt an påhvor godt man kjenner paret, OG hva man har råd til. Da jeg gifta meg i fjor lå gavesummen på rundt 400-500 foruten foreldrene våre, vi ønsket oss penger til bryllupsreisen så derfor vet jeg summene og!Enkelte fikk vi kaker av, for det var det vi ønsket oss av de! Hovedpoenget for oss var ikke å få dyre gaver men å ha en koslig fest med venner og familie. At brudeparet selv velger å lage til et bryllup som koster opptil 1000. per kuvert er da vel strengt tatt ikke gjestenes "problem"

Skrevet

okay:) tusen tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...