Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hvilken plan/program har dere for det, i hvilken rekkefølge skjer alt liksom?
Hildemor fra vest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Vi skal ha vielse kl 1500 og skal til fotograf etter vielsen. Har innvitert alle gjestene til middag kl 17.30. Regner med at gjestene ankommer lokalet i 17-tiden og får da velkomstdrink og litt småsnacks. Når vi ankommer lokalet står alle gjesten og venter på rekker(hvis det pøsregner venter de inne i festsalen) De blir da en skåleseanse før toastmasteren ber gjestene om komme til bords i matsalen, vi klappes til bords helt til slutt. Middagen varer ofte lenger enn man beregner men kan tenke meg at klokken kan bli ihvertfall 21. Da skal vi opp i festsalen og ha polonese for alle gjestene. Så skal jeg og min kjære danse brudevalsen. Etter dette blir det tid for annen dans og mingling og prat i ca 1 1/2 time. Så skal vi ned igjen for kaker og kaffe og avec for å fortsette festen oppe etterpå ut i de sene nattetimer. Vi tenkte å ha en avslutningssermoni hvor alle gjestene holder hverandre i hendene mens de står i en ring rundt oss og vi alle synger "Gje meg handa di ven"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå