Alenemamma :) Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har til nå ikke brydd meg.. men nå som det nærmer seg og man leser mer og mer om det så bekymrer det meg allikavell.' Noen som reiser uten bekymring? Og noen som har avbestillt ferien i år? Vi reiser til spania på fredag med lillemann på snart 2 år. Så lenge man er veldig nøye med hygenen så går det vell bra? Jeg har gledet meg veldig til denne ferien og jeg vill virkelig kose meg men er jo seffølgelig veldig redd for småen:/
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Læx. dette går helt fint. Influensa finnes alltid, og det er alltid en viss mengde som dør av det. Ta turen og slapp helt av. Har selv vært i England to ganger etter utbruddet, begge ganger i London, og hverken sett syke folk eller folk med panikk. (type munnbind-hysteri)
Holly❄️ Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 de sier jo nå at man kan få dette like lett i norge som ellers... i spania har 4 dødd av det.... 4 av hvor mange? Tror ikke jeg hadde avbestilt nei, men vær nøye med å vaske hender ofte osv...
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg hadde tatt det med ro med en god håndhygiene og en antibac i veska.
Tøysetipp Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Hadde ikke ofret det en tanke og reist. Var i Spania for 14 dager siden. Datteren min ble syk med veldig høy feber og da den steg til 41.5 reiste vi til sykehuset. Heldigvis var det bare 'infeksjon', men selv ikke da tenkte jeg tanken om svineinfluensa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå