Ranveig R Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Eg tar meg den frihet å fortsette med slanketråden (og melder meg på i samma slengen ;-p). Tenkte det kunne vere lurt å lage ein ny tråd i begynnelsen av kvar veke så alle kan følge med, og så vi ikkje treng å bla oss ihjel nedover den andre slanketråden etter kvart som tida går... I alle fall... Eg vil som sagt vere med på dette her, og det var heilt supert at eg blei lokka inn hit så eg såg slanketråden. Bestemte meg nemlig forrige helg for at NO er det nok, og har vore på jakt etter slankepartner sidan då. I fjor haust (sept. - des.) gjekk eg ned ca 12kg (ved å ete litt mindre, snop berre i helga, ta litt situps kvar dag, samt gå opp og ned trappene mens eg pussa tenner), men så begynte eg på p-piller like over nyttår og har gått opp 15kg sidan det. Men no er det altså på'an igjen. Har som første delmål at eg skal ned 6,3kg (så eg kjem ned på eit penare tal) før bursdagen til eldste i slutten av september. Totalt bør eg ned 20kg i tillegg til det, men skal sette neste delmål når første er nådd. Jøss, dette blei ei heil utgreiing, eg har kronisk munndiaré, også skriftleg. Eg skal for øvrig veie meg i morgon tidleg, første veiing etter slankestart, så det blir spennande! Håpar dåke andre vil dele resultatene etter kvart som dåke har veiedag )
Ranveig R Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2009 *haha* Så spent og sikker på at det hadde gått kjempebra denne veka, resultat: ned 0,2kg! Det ser dårleg ut for "ned-seks-kg-i-løpet-av-ni veker"-planen min gitt. Men eg ser jo og kor eg kan forbedre meg, så neste veke blir bra. Skikkelig bra, det er eg sikker på!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hei ja. Koselig med flere i denne tråden:))) Mandag er min veiedag, og denne uken gikk jeg ned 1,1 kg ) Fornøyd med det!!! STÅ PÅ!!
Lene~mor til tre Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Stå på! ikke gi opp selv om resultatene ikke blir like bra hver gang jeg gikk ned 6 kg på 2 mnd "bare" ved å kutte ut brus og godteri, men nå i ferien har vektnedgangen min stoppet helt opp virker det som men det er nok fordi jeg ikke er ute å går så mye som før, det har blitt mye inne sitting nå som det bare regner og regner... åsså går jeg jo på minipiller som jeg går opp i vekt av, så da er det ikke lett. Så nå ser jeg nesten fram til at hverdagen og skolen kan begynne igjen sånn at jeg får kommet igang med gåturene mine igjen
Kulå Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Her må jeg bare melde meg inn : ) Har nå bestemt meg for å gå ned, i første omgang 10 kg, så får vi se hvordan jeg trives da. Jeg begynte i går, mandag, har kuttet ut snop og chips, noe som har vært en del av min daglige kost altfor lenge. Har også planer om å gå en tur hvert dag, men foreløpig har ikke gjort det. Idag har jeg abstinenser, noe som gjør at jeg føler meg skutt idag : ( jeg vet at det går over til i morgen, så gleder meg til da. Satser på litt mer overskudd da. Mine mål nå: Ikke spise snop, chips. Gå en tur hver dag, på ca 30 min. spise regelmessig, minst 5 måltider til dagen. masse grønnsaker og litt frukt. Men jeg trenger den hjelp og støtte jeg kan få.
Kulå Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Idag har jeg meldt meg inn i VGs vektklubb. Har også gått en tur på ca 40 min, normalt tempo. OG, jeg har ikke spist snop de siste tre dagene. Hurra for meg : )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Da har du vært flink:) Stå på!! Jeg har ikke vært så flink denne uken:( Men MÅ skjerpe meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå