Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det man må sende inn alle pairer til NAV angående graviditeten og ønsket permisjonslengde osv. . . Er 13+2 og lurer på om jeg har dårlig tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Slapp av, søknad om permisjon skal ikke sendes før etter uke 26 :-)

Skrevet

Tidligst uke 26. Sender du inn søknad så tidlig er det sannsynlig at det blir liggende et par mnd uten behandling.

Etter uke 26 regnes det som fødsel dersom barnet kommer for tidlig.

Før uke 26 er det spontanabort eller MA.

Søknader behandles som oftest samme mnd som permisjon skal starte. Dette for å få et riktig inntektsgrunnlag og beregnge utifra.

Fristen er 3 mnd etter termin/fødsel. Foreldrepenger tilbakebetales med inntil 3 mnd.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...