Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Dette svangerskapet har jeg mye og sieg hvit/gul utflod, luktfri. flere som har det slik eller??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Måtte gå med truseinnlegg hele svangeskapet jeg. Akkurat lik utflod.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Påslutten hadde jeg så mye at jeg trodde jeg lakk fostervann........ush......
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Til anonym 22:29 Har hatt det slik flere uker nå jeg og regner vel med at det fortsetter... Tok du det noen gang opp med lege/jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå