Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Barnet mitt er 2 år og 2 mnd når hun blir storesøster. Regner med man bruker vogn enda da, sånn at vi må skaffe oss en slik søskenvogn. Noen som har noen de vil anbefale?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Hvis du er usedvanlig sporty og går mye tur alene, eller er mye i byen og trenger å ha "kontroll" på begge alene så trenger du kanskje søskenvogn. Men ellers vil vanligvis barnet dit nok gå mye selv når det blir så stort slik at du kan ha et søskensete (buggypod.com) eller ståbrett på hovedvogna. Vil råde deg til å vente til like før termin slik at du ser hvordan utviklingen til barnet ditt er da og hva slags behov du har. Selv har jeg 17 måneder mellom mine og sluttet med søskenvogn da eldstemann var to år...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Har prøvd mange søskenvogner,den aller beste er GT-safari tvillingvogn. Men store hjul bak,og svingbart hjul foran. Kommer frem overalt,og er lett. Vi var i syden i fjor,og hadde med vogna,da var barna 4 og 1 år. 4 åringen sovnet i vogna på kveldene når vi var ute og shoppet og spiste mat.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 jeg har brukt en enkel babytravel tvillingvogn som søskenvogn. 23 mnd mellom mine. har brukt den masse. men skal sies at jeg har vært mye alene med barna pga mannen jobber turnus og hadde redusert bhg plass til eldste. hadde ikke kommet meg noen vei uten vogna. var mye i åpen barnehage, hadde alltid med begge barna om det var noe jeg måtte gjøre, og eldste sov dupp i vogna helt til bare en liten stund siden. er først nå når han er nesten 3 år at vi ikke har brukt den så mye. men så er jeg ikke så aktiv nå som før siden jeg er 7mnd på vei. veldig greit å ha om du vil gå turer med begge to, eller om du ikke må kjøre bil til alle ting. men du må selvfølgelig tenke over hva behovet DITT er. hvis eldste er fulltid i bhg, og mannen har en jobb med normale arbeidstider, og kan levere og hente i bhg. så trenger du jo kanskje ikke en søskenvogn.. da er dere jo hele tiden to som kan dele på de to barna dere har. kommer forøvrig til å få enda mer bruk for vognen nå som det blir 14 mnd mellom de to minste:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 der sier dere noe Tusen takk for svar, da skal jeg legge barnevogn tanken på hylla en god stund. Spesielt siden det var igår jeg testa positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå