Gå til innhold

da kommer jeg krypende tilbake hitt:( senabort i uke 21 den 8 juni.

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre gang jeg kommer tilbake hitt, uff hadde ikke håpet på det. etter 2 1/2 år med prøving og første inseminering klarte vi det. jublet så fælt, alt var fint i nuke 8 på ul, men da jeg kom på ul i uke 20 viste det seg at babyen ikke hadde det bra, var ikke levedyktig. så den 8 juni føde jeg normalt, værste jeg har vært med på. vi fikk vite for 3 uker siden at det var jente vi ventet, sønnen våres på 4 skulle få lille søster, vi har gravlagt lillesøster, og har en kjemmpe fin grav og gå til.

jeg har heldigvis fått min første mens, så nå venter jeg bare på svar og få prøve på nytt og se om vi må ha hjelp igjen. noe jeg trur vi trenger.

noen her som ikke har hatt problem med første, men slitet med andre og mistet, må dere ha hjelp igjen, eller har dere klart det selv, hadde håpet kroppen kunne gått tilbake!?

mvh mailinn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei til deg.

Sender deg mange varme tanker. vet at ingen ord kan ta bort smertene dine,men vil du skal vite at det er mange med-søstre der ute.

jeg fikk akupunktur og brukte hormontabl denne gangen. Men det ble en MA i 10 uke. 2 år føre dette hadde jeg en SA i uke 6. Men gir ikke opp. Ønsker oss veldig et barn sammen. ser at det er mange som klarer det. Gi ikke opp,selvom det er tøft når det står på.

Ønsker deg lykke til videre.

Skrevet

hei

jeg vet ikke hva jeg skal si - ord kommer ikke fram på rett måte her er jeg redd. har ikke opplevd det du har opplevd - men kan bare tenke meg hvordan du har det.

har fulgt med på deg lenge - vi prøvde ganske på likt vi 2 - å selv om jeg ikke har skreve så mye så har jeg fulgt med deg..

er ikke blitt gravid selv ennå - men håper jo at en dag ?

sender deg varme tanker og ønsker deg lykke lykke til videre...

klem

Skrevet

Uffameg altså. Det du har gjennomgått nå er min største skrekk her i livet. Kjenner ikke noe særlig til deg siden jeg er så ny her inne, men dette var sterkt å lese. Sitter med tårer i øynene og klump i halsen her. Jeg føler så inderlig med deg, og skulle så gjerne ønske at jeg hadde noe bedre å skrive enn dette, men alle ord blir fryktelig fattige når sånt skjer. Sender deg en STOR varm klem og masse lykke-ønskninger med neste forsøk. Du er utrolig tøff som tør å prøve igjen etter det som har hendt deg, og du fortjener virkelig å få det til neste gang.

Masse masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...