Gå til innhold

Svineinfluensa (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min jobber i et yrke som er svært utsatt for svineinfluensa, og allerede er det to stk (av ca 20) som har fått det. Vi har et barn på 1 år, så av den grunn er jeg engstelig. HVIS det viser seg at mannen min blir syk, kan jeg da ta det for gitt at barnet vårt blir syk også? Må legge til at mannen min har elendig håndhygiene i tillegg. JA, jeg er bekymret.. men er det nødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han burde kanskje begynne å tenke på hygienen for deres skyld da. kjøp antibak til han så kan han i hvertfall bruke det.

Skrevet

Tro meg, jeg har mast.. men han er bare håpløs når det gjelder det :/ Æsj!

hi

Skrevet

ok, men kjøp i hvertfalla ntibak og desinfiserende servietter som du og jenta di kan bruke også får du passe på at han vasker seg ordenlig på hendene når han kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Vel, da er det virkelig på høy tid at mannen din lærer håndhygiene!!! ikke rart det er så mange smittet på arb.plassen hans om de alle er sånn.

Har selv en mann som ikke vasket hendene etter toalettbesøk da vi flyttet sammen. Dette syns jeg er så ekkelt + helsefarlig (han var også mye forskjølet før), at jeg har mast og mast og mast på han. Helt til han nå gjør det automatisk.

Det var sånn at jeg kunne ligge i sengen og høre om han vasket hendene etter han var på do, før han skulle legge seg. Hørte jeg ikke vasken, så spurte jeg om han hadde vasket hendene. Ofte hadde han ikke det, men gjorde det da.

Nå har det blitt en vane også for han, og han er kjempeflink :-) og mye mindre syk (som nok også har m bedre kosthold da...enn i ungkarsleiligheten, hehe)

Nei, still krav! det handler jo ikke bare om hans helse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...