Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg tenkte jeg bare skulle skryte over at jeg har verdens beste samboer, og vi har den beste lille jenten sammen, og prøver nå å få ett barn til . Og vi har den fineste leiligheten vi nesten er ferdig å pusse opp nå, og har råd til det vi vil ha, til og med når regninger og huslån er betalt :D Føler meg så heldig og er verdens lykkeligste har seff dårlige dager og, men prøver å fokusere på det positive :D Og nei vi er ikke sååå gamle, begge er nettopp fylt 23 år
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 KJekt å lese!! Jeg er også en av de heldige som har et lykkelig liv. Har en snill og god mann som er en fantastisk pappa. Et godt og pent hjem. Et god jobb og en god økonomi.. Livet smiler til oss.. Jeg er ikke hovmodig grunnet dettem er veldig takknemlig og takker min skaper hver dag for alt eg har,.,..:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 det er bra det er flere av oss :D Føler alt her inne går på det negative hele tiden. Så hvorfor ikke ett positivt innlegg og hvor man setter pris på tingen vi har, og som vi jobber hardt med for å ha :D jeg nyter det hvertfall :D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå