Gå til innhold

Treff i Molde??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kunne tenke seg et treff i Molde igjen snart? Ser det har vært et par treff allerede, men virker ikke som det har vært så mange som har kunnet komme de gangene. Kanskje et treff når felles- ferien er over?? Vært koselig å treffe flere gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne godt tenkt meg å være med på treff nå etterhvert. Var innlagt på sykehuset når det forrige treffet var så det passa dårlig. Nå begynner forma å bli bedre og bedre også, så det meste ligger til rette for et treff. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!

 

I vil gjerne bli med på treff :)

Bare sett opp, så ser i om d passe.

 

I følge me på treffsia her å ser :)

Håpe d blir fleire enn sist treff...

Hehehe...

 

Detta blir kosli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve og bli med denne gangen!:)

Men kan desverre ikke love noe da jeg har min lille sønn på 1 år hjemme hver dag;) hehe

 

Men kommer til og følge med her og sier ifra dersom det klaffer for oss!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med på treff!! For meg passer det best på ettermiddag, men det er også muligheter på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikkje nokken bare sette opp en dag/tid som passe?

I tør ikkje etter min store blemme sist :S

hehe...

 

Vil så gjerne på treff igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klar for treff. Har gått glipp av de to forrige, men håper det kan klaffe denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. e vil bli me den her gangen ijen, va på ul den siste gangen:)

 

men d passa ikke onsdag den 19 og 26 august da skal e på barselkurs og ammekurs på sjukehuset. andre som skal på dem??????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi kom et par uker før termin så jeg hører vel egentlig ikke til på noe BIM-treff lenger, men hadde lilkevel vært kjekt å kunne bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. d va me du traff på d første møte, sist møte va e på UL i kr.sund å fikk sjå/vite skjønne på lillegutten vår.

 

skal prøve å lage en treff da!!!

 

noen dager d ikke passer til folk i august?onsdagan mine e da full. men ellers går alt me me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har e lagt inn BIM treff, alle gravide og de som har fått i 2009 e velkommen.

 

meld dere på da jenter:)

si fra vist dagen ikke passer, eventuelt rediger dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med treff igjen da. Siden sist treff har jeg fått en flott gutt (25.juli). Om formen tilsier det og omstendighetene tillater det vil jeg gjerne komme på treff og vise frem nurket:-) Men kan ikke love noe da hverdagen stadig vekk ikke blir som jeg har planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det passer for meg også. Vet i hvertfall ikke om noe som krasjer foreløbig. Da spørs det egentlig bare om jeg ikke feiger ut i siste øyeblikk. Det er ikke alltid like enkelt å møte mange nye mennesker selv om jeg egentlig vil. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken B: slik hadde e også d før første møte, men torte å gå, å d va koselig å treffe andre gravide. va en kjempefin gjeng:)

 

blir kjekt å treffe gravide og de som nyli har fått gulla sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal komme jeg:-) Koselig å bli kjent og utvide nettverket litt. Det er bare 4 av oss som har truffet hverandre før (ett treff i juni), og vi er svært mottakelige for å bli kjent med flere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heilt eni me romheg å mitt 4.barn.

D blir kjempekosli, å håpe at du kan komme.

Kjekt å bli kjent me nye, gravide.

Detta e jo andre som e i permisjon når du sjøl e d,

å kanskje d hadde vært kosli å holdt kontakten etter

fødselen, slik at fleire kan gå å trille i lag :D

 

i håpe ihvertfall at du kjem Frøken B :)

Hjerteli velkommen e du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte det for samboeren og han mente også at jeg skulle dra. Dere ser meg nok der, om enn en litt nervøs utgave :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har blitt så forkjølet at jeg i redsel for å smitte dere må stå over treffet i dag. Dette var synd, for jeg har gledet meg til treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...