Gå til innhold

OPS jeg begynte plutselig å sprute..ikke gøy!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg sex med mannen min. Vi har hatt jevnlig samleie under hele svangerskapet, og nå etter 34 uker fikk VI oss en ovverraskelse.

Det blei dyvått i senga og spruten sto ut av meg, iallefall en halvmeter så det blei en lang våt stripe i senga.

Helt luktfritt og garantert ikke urin.

Synes det er så rart, for jeg er jo knusktørr når vi starter på og må bruke glidekrem.

Har lest om ejakulering og at det skal være så himmelsk -og også ivret etter å få det til.

Orgasmen min i går (og i dag, måtte bare teste det ut igjen) var veldig bra, men ikke noe bedre enn vanlig.

Jeg synes altså etter to sånne spruterunder at det er litt hemmende. Fortsetter det sånn så må vi jo dekke senga til med håndklær..iom at orgasmen ikke var anderledes så er det lissom ikke verdt det..

Har noen av dere opplevd liknende?

Har det gitt seg etter fødselen?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid med nr. 2 og har plutselig begynt å sprute nå som gravid ja. Har aldri gjort det før, men nå har det skjedd flere ganger.

Skrevet

Jeg har "sprutet" både før og etter jeg ble gravid. Det er ikke snakk om så fryktelig masse, men det blir vått ja:)

Min mann tenner noe voldsomt på dette så derfor nyter jeg det også veldig, men orgasmen er ikke så fryktelig anderledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...