Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Da er nye eggeløsningstester bestilt, og tankene går fremover -istedet for å være triste fordi den dumme tanta kom denne pp her også.. Klarte å ikke stresse noe med hverken tester eller "pliktsex" sist pp (allikevel ble sengekos hver dag i ferien.. jippi!), men det hjalp visst ikke på resultatet.. Så nå er vi inne i 8 pp! Håper vi blir en fin gjeng her inne, som støtter og muntrer hverandre opp! Tøft å prøve, men viktig å nyte prøvetiden også... De beste ønsker for oss alle, og tvi tvi for maaange positive tester i uke 34 :)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Eg blei faktisk befrukta sist pp, te tross for en syklus på 47 dager!! Så eg har faktisk blitt litt optimist nå igjen Mista motet for noen måneder siden....godt å få litt pågangsmot igjen! Ikm uke 33-35.....gøy å vær uregelmessig, ikkje sant? Hååååpe på el neste søndag!!!! VIRKELIG!! Einaste sjangsen me har te no knagging denne pp'en, e neste helg :-| (fy faen eg e lei jobben hans nå...) Heldigvis blir det ferie snart pluss han ska jobbe hjemme i 2 måneder nå i høst/vinter...det blir godt!!! E fremdeles forundra eg tør å kalle meg prøver........når eg ser på kor mye gubben jobbe altså...huff..
Lillypia Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Heisann. Ja, jeg hører nok til her inne jeg også. Hadde det egentlig litt på følelsen at det denne gang ikke skulle gå like raskt som de forrige. Men er ved godt mot nå i vår 2.pp. Denne gang skal det gå og i mellomtiden kan jeg kose med med et glass vin og ikke tenke på noe prøving i to knappe uker....lykke til alle sammen!
JKM09 Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Hei på dere. Går nå over i 5.pp og har regnet meg ut til at i uke 34 er neste IKM for meg. Desverre akkurat den dagen jeg og min kjære drar på sydenferie.... Typisk altså! Heldigvis har jeg kort tantebesøk:) Har laget en ukeplan over alle dager på : ikm uke 34 Skriv dere på....! Ønsker alle lykke til i den siste sommerferiemnd:)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2009 Ser at vi er 3 med ikm samme dag allerede, det blir spennende.. Håper vi ender med samme termin!! :)
Chantael Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Ja, tvitvi.. Melder meg inn her jeg da, siden IKM er vel rundt den 20-25, så kanskje IKM i uke 35 og. Har litt uregelmessig sylus til tider. :/ Dette blir min 2. pp. ) Sluttet med pillen for omtrent 6-7 måneder siden.
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Hei hei! Jeg har også IKM uke 34. Dette blir min første pp for barn nr 2. Tenkte å si litt om meg selv Jeg har nesten akkurat fylt 27 år og er gift. Har ei jente som blir 5 i november og studerer til å bli sosionom. Kjenner at jeg er veldig klar for barn nr 2 nå Lykke til, til dere og meg selv
Adnil73 Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Ja da ble det ny pp på oss også, nr 8 i rekken, men hvem teller ... hehehe Viktig å holde humøret oppe ikke sant. Jeg har også ikm samma dag som dere som så langt har skrevet dere på. Tror 22. august blir årets mensfrie dag. Hva sier dere?
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2009 Det tror jeg også!! Det må nesten være vår tur snart nå, Adnil73. Hvem teller, ja.. hehe.. Merker tiden flyr, og at magen ikke vokser... Men det blir det snart slutt på! 22 august.. Hyggelig å se at vi blir flere og flere her!
Carina har to små gull Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Koselig at det blei starta en ny stråd Jeg har gått til innkjøp av billigstrimler nå, nå skal jeg teste etter EL... Sa i forrige skrevletråd at jeg hadde en rar mens, men tror nå at kroppen er klar igjen. Nå var den mer normal... De siste blødningene mine etter MA har jeg blødd noe så inni........ For tia kjenner jeg så utrolig mange som får baby, skulle liksom vært en av de... men men... Håper det sitter en spire i oss alle etter sommeren Lykke til til dere alle Klem fra
Bumblebeee Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 Ja, her var vi igjen da! hehe. Men dere er en koselig gjeng å være i IKM-tråd med, så jeg skal ikke klage. Vi drar jo over på 1.trimester sammen i august, det blir gøy ;-) Syklusen har vært litt ustabil og variert med noen dager, så jeg tror IKM blir rundt 20.august. Begynner i ny jobb 17.august, etter lang mammaperm, tenk om jeg kunne startet jobben med en liten hemmelighet i magen! *håpe-håpe* Har bestilt pre-seed og eggløsningstest, og mannen har lovet meg at denne gangen blir jeg gravid. Hehe. Sist jeg var gravid sa han faktisk til meg at "nå er du gravid!" Og det stemte, Disse to pp'ene har han sagt at "jeg tror ikke du ble gravid nå" Og det stemte også. Tilfeldig selvsagt, men ganske morsomt. Håper han får god feeling denne gang da. Nå er tanta på retur, så da begynner vi straks oppvarminga ;-)
Lillypia Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Var ikke så mange av oss som fikk dra over til 1.tri denne mnd da, ser de aller fleste hoppet over på ikm 34:) Men neste mnd skal bli-gravid tømmes! Moro at så mange har ikm 22.august, må jo bli en bra dag! Skal egentlig ikke gjøre noe annerledes denne gang enn forrige pp. Fortsetter i samme bane, tror rett og slett ikke kroppen var klar denne gangen her. Men nå!
Chantael Skrevet 27. juli 2009 #13 Skrevet 27. juli 2009 Ja, det blir gøy å se. Kjøpte meg selv temp.måler i dag. leenge siden jeg har målt tempen, og den var egentlig til sambo som jeg måtte sjekke tempen på. Han er sinnsykt forkjøla, så måtte sjekke om han hadde over 38 i feber. heldigvis _ikke_! Målte min, hadde temp på 37,1 (men da hadde jeg nettopp kommet inn døra da), så nr TR drar for denne gangen skal jeg måle hver morgen. Fikk tips om å starte å måle temp med en gang, så man fant ut når EL var, osv. ) Lykke til alle sammen. jeg krysser fingre og tær!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. juli 2009 #14 Skrevet 27. juli 2009 Eg har store problemer med å våkne til samme tid hver dag :-| Ikkje pokker altså...irriterende..........
Musemor med tre søte små Skrevet 27. juli 2009 #15 Skrevet 27. juli 2009 Hei Jeg tilhører her jeg også. 6. pp etter MA. Tror jeg har IKM 21. august, men ikke helt sikker. EL varierer med +/- 2 dager, så jeg skriver meg på IKM listen etter EL, da vet jeg bedre. Dette kommer til å bli en tøff pp, skulle ha hatt termin 13. august. Har lagt EL-testene på hyllen denne pp og prøver meg på temping isteden. Lykke til jenter
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 28. juli 2009 Føler med deg, ♂ + ♀ = ♂.. Får håpe denne pp snur lykken for dere! Tålmodighet... Sukk! Min kjære er tålmodig, og sier etter hver pp: "Det er vår tur snart, jenta mi.." Han er herlig! Men.... Jeg er uuuutålmodig nå! Fikk nylig vite at jeg blir tante igjen i januar.... Den stakk litt.. Hvorfor trenger enkelte 1 pp, mens andre prøver og prøøøver..? *Hjertesukk..* Vurderer å prøve solvipect igjen denne pp da... Lagt den på hylla de siste månedene, men nå må jeg bare prøve det igjen... Nyter prøvetiden så godt jeg kan, men håper dere klarer det bedre enn meg... Hvertfall i dag
Carina har to små gull Skrevet 28. juli 2009 #17 Skrevet 28. juli 2009 ♂ + ♀ = ♂, sjønner du gruer deg til termindagen... akkurat vært gjennom den selv, men det gikk overraskende greit... Er også litt i tvil om IKM denne mnd da jeg har variert mellom 28-30 dagers syklus, men har kjøpt EL- tester så får se deretter... Orker ikke den tempinga da det skal skje til likt tidspunkt. Men men.... vi alle skal bli gravide denne pp
Carina har to små gull Skrevet 29. juli 2009 #18 Skrevet 29. juli 2009 Flerer av dere som syntes tiden går for sakte??? Jeg kjenner jeg begynner å bli litt utolmodig nå av å ikke få noen ny spire i meg. Er nå snart 6 mnd siden aborten og vært aktiv i 4 av dem, vet det ikke er så veldig lenge, men hadde trodd det skulle gå fortere. Ble gravid på pilla sist og var overhodet ikke noen planlagt graviditet, men når man først var blitt innstilt på å bli mamma har jeg ikke lyst til å bli noe annet. Men kjenner jeg også gruer meg til neste graviditet med tanke på det som skjedde sist og er livredd for at det skal skje igjen. Hadde en MA i uke 19, han døde ca i uke 16 og hadde for liten beinvekst. Skal visst være veldig sjeldent. Og så plopper det opp med kule mager overalt, tror alle jeg kjenner nå er gravide minst.... Huff.... ble litt sytete dette her, men gost å få det skrevet ned.
Chantael Skrevet 29. juli 2009 #19 Skrevet 29. juli 2009 Jeg forstår deg Carina_81. Lov å syte litt da ) Har lenge hatt lyst på en liten en, men jeg og sambo startet ikke med pp før i forrige mnd. Allikevel er jeg utålmodig, selvom jeg bare er i pp2, men jeg skal ikke klage! Jeg kondolerer så masse Carina_81! Har et spørsmål til folket her. Jeg har regnet ut at syklusen min er på 39 dager. kan det stemme? det er jo umenneskelig lenge...? Ehm. :/
Carina har to små gull Skrevet 29. juli 2009 #20 Skrevet 29. juli 2009 Nå er humøret bedre Var vel bare noe som kom over meg... Har en rar pp nå trur jeg... Begynte å spotte på forrige onsdag og torsdag, blødde litt fredag og lørdag og spotta søndag. MEN!!!! Jeg har sånne skikkelige murringer i livmora og det stråler nedover lyskene og bak i korsryggen. Tenkte kanskje jeg hadde EL nå, men det er jo alt for tidlig...Enda 1 uke igjen til det. Har bestilt meg en del billigstimler så kanskje de kommer i posten i mårra. Får se om det er EL da. Sjønner ikke hva det kan være.
JKM09 Skrevet 30. juli 2009 #21 Skrevet 30. juli 2009 hei Carina_81 Tror du og jeg er litt i samme båt. Hvis jeg ikke husker feil så mista du i februar.... kan det stemme? Jeg mista 29. jan i uke 20. Tror vi går rundt med samme tanker ang svangerskap. Gruer meg veldig til å bli gravid samtidig som jeg gleder meg. i mellomtiden må jeg slite med en sykus som jeg ikke skjønner noe av. Har kortere sykluser og får EL rundt dag 9. Kjenner alt som foregår der nede fra el til mens. Har hatt mye murring og smerter etter MA. Og mensen varer ca 12 timer- og da er det VONDT! Litt bedre den siste, da hadde jeg den faktisk i to dager. Det er flere som sier de sliter med å bli gravid etter MA og tror det er noe i det. Kroppen oppfører seg helt anderledes enn tidligere, så nå har jeg roet prøvingen helt ned. Kanskje derfor jeg savner lillegutt`n min så veldig. Har grått en del i det siste, men så føler man seg bedre etterpå. Har du opplevd at kroppen bare går koko etter MA? 22.august er virkelig dagen ser jeg:) Da drar jeg på sydenferie! Enten med tanta eller spire.... hehe lykke til allesammen
Lillypia Skrevet 30. juli 2009 #22 Skrevet 30. juli 2009 Vi er tre her som har mista sent da:( Trist å høre. Hadde en senabort i uke 19 pga store misdannelser. Håper virkelig august blir mnd for oss altså! Jeg hadde en ma før denne senaborten nå og hos meg gikk jeg rett inn i vanlig syklus og ble gravid 1.pp etter mensen kom tilbake igjen!
Bumblebeee Skrevet 30. juli 2009 #23 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har klart å "glemme" hele babylaginga nå i flere uker, men i morgen vender vi nesen hjemover etter ferie, mensen er over og da er da frem med el-tester og telling av dager igjen. Sukk. Men litt spennende også da. Fikk streng beskjed av mannen om å ikke snakke mer om babylaging når vi skulle ha sex, det var visst turnoff :-( Jaja, får bare passe på å forføre ham til rette tider. Hehe! Ei venninne fikk en datter i dag, kjenner babysuget blir større når jeg tenker på det. Gleeeeder meg til å ha baby i magen, til å føde og kose med en baby. Har heldigvis en nydelig datter på 11 mnd og kose med! Trist å høre om dere som har mistet. Håper vi alle sammen får klaff denne gangen.
Carina har to små gull Skrevet 30. juli 2009 #24 Skrevet 30. juli 2009 Ja JKM09, kroppen kan være helt tullerusk til tider. Kan gå med murringer en hel mnd fra mensen til ny mensen. Men har vært hos legen i juni og hadde en gyn undersøkelse og han sa at alt så veldig bra ut. Plages også med at puppene stikker til tider, kan komme blank væske ut av de. Legen min mente det var hormoner på bærtur, men skulle komme tilbake om det ikke ga seg. Vet ikke helt om de stikkingene kan komme fra kjertlene, kan kjenne det av og til at det stikker ut i armen. Tenkte først det var hjertet, men det er det ikke. Så kroppen er ikke helt den samme som før nei. Håper den kommer seg raskt igjen. Bumlebie ♀08, 3pp, har også oppfatta at jeg ikke skal nevne noe om babylaging mens vi har sex. Holder de tankene for meg selv så snakker vi heller om det etter sexen. Har mange venner og bekjente nå som får babyer i fleng og alle har termin i disse tider. Babysuget blir så stort da. Men kanskje neste mnd er det vår tur. Blitt spådd positiv test i august, håper det stemmer selv om jeg ikke helt har trua. Billigstrimelene mine kom i posten idag. Så nå skal det testes vilt etter EL
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 31. juli 2009 #25 Skrevet 31. juli 2009 Da har vi gjort vårt for denne pp tror jeg.Både i går og i dag,det burde være greit. Kanskje greit å slenge på en runde i morgen også...hehe. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå