Gå til innhold

hei hei! melder meg på her inne:)


♥Nemi♥

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vurdert om jeg skulle melde meg inn hit, men har vært så redd for eventuell SA, så jeg har ikke turt:)

Har blitt litt tøffere nå!

 

Jeg har bla.a vært innlagt på sykehus pga jeg har vært for dårlig. Etter fire dager der inne og fem liter med intravenøs, kom jeg meg endelig ut! Dagene går opp og ned, og jeg har tatt av meg 8 kg. Håper dette snur snart:) Inne på sykehuset fikk jeg se lillebanet og hjerterytme. Da var jeg 6+3.

 

Nå er jeg 9+1 og har termin 28 februar. Jeg gleder meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Gratulerer så masse :o)

Jeg var litt i samme båt som deg ang SA, men fikk ultralyd forige uke og var da 8+5 og alt var bra. Gynekologen sa at det da er 97,3% sjangse for at alt går bra, så begynne å senke skuldrene litt og glede meg.

 

I dag er jeg 9+4 og faktisk i veldig fin form =) Håper virkelig du blir raskt bedre og får nyte resten av svangerskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Det er så ufattelig. Trodde jo ikke først at det var sant, men virkeligheten ble jo slengt i trynet på meg da jeg ble dårlig to dager senere..

Har vært dårlig så lenge nå, at jeg begynner å tro at det skal vare hele svangerskapet. Men nå gleder jeg meg til å kunne se magen bli større!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...