Gå til innhold

dere som har søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det med regntrekk? har carena søskenvogn,men har ikke hatt behov for regntrekk før nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI hadde regntrekk til vår. Hadde samme som dere.

Skrevet

Har carena double swing, og den fulgte det regntrekk med da vi kjøpte den, og det er jo veldig praktisk å ha.

Vi måtte dog kjøpe separat trekk til å bruke i starten, for det som følger med var for to seter i samme retning, mens vi hadde et forovervendt og baggen bakovervendt. Men fremdeles verd investeringen. Når en bor i Norge er det veldig begrensende å ikke kunne gå ut av huset når det regner ;-)

Skrevet

Vi har relfex sin, den der du kan ha baggen mot deg og storesøsken andre veien. Har regnetrekk som passer, men måtte kjøpe ett nytt nå som jeg tok vekk baggen og begge sitter samme veien. Det blir 1000 kr bare i regnetrekk det.... Men må jo ha det, hvis ikke kan man kun gå ute i finvær da.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

For min del så fester jeg det;)

Vi har Carena som ferievogn, fulgte med trekk da vi kjøpte vogna..bare til å kjøpe regntrekk da, må vel være ugreit å ikke ha det i lengden.

Skrevet

har 1 bag,men den skal byttes ut snart for lillebror har blitt stor gutt:) noen som vet nettbutikk som selger det?

Skrevet

har 1 bag,men den skal byttes ut snart for lillebror har blitt stor gutt:) noen som vet nettbutikk som selger det?

Skrevet

har å carea.. har et simo dobbeltrekk.. men drypper lit inn..

heldigvis er vi ferdig med dobbelvogn tenom på byturer etc med mye folk..

Skrevet

Vi har OTH og det følgte med regntrekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...