xxxJulianexxx Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Han har vært febersyk et par dager uten å bli bedre. Han har også muskel og leddsmerter, kvalme og intens hodepine. Han er 6,5 år. Jeg er vel en av dem som ikke har vært redd for svineinfluensaen i det hele tatt. Men siden han ikke var bedre i dag ringte vi til legen for sikkerhets skyld. Vi fikk lov å komme hvis vi hadde på oss munnbind. Det vi vet er at han mest sannsynlig har influensa, men siden de har sluttet å teste alle med symptomer får vi ikke vite om det er svineinfluensa han har. Han er ellers en frisk sunn gutt uten noen noen sykdommer. Derfor vil de ikke teste han. Jeg er klar over at mange av dere enten har kronisk syke barn eller er syk selv. I deres tilfeller vil det bli foretatt tester slik at man får den behandlingen man skal ha. Så prøv å ikke tenk på alle skrekkhistoriene dere hører. Det vil gå bra med de aller fleste:o) Nå sitter førøvrig den smittebefengte sønnen i sofaen og synger, mens han innimellom spiser av en baguette han bestillte her i sta:o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Huff da.. Men, som du sier, det går bra skal du se. Det høres bare så mye verre ut med svineinfluensa, enn influensa. Og det er jo hakket verre også. Men, en frisk liten gutt rister nok snart av seg basiluskene skal du se. God bedring til gutten din! Fint han får i seg mat da:)) Klem klem
xxxJulianexxx Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Tusen takk Twintipp:o) Jeg er litt bekymret for minstemann på 19 mnd. Han var prematur og har svakere immunforsvar enn normalt. Men han har vært utrolig mye syk så forhåpentligvis har immunforsvaret bygd seg opp. Akkurat nå er han hos mormor og morfar. De ville så gjerne at han skulle være hos dem noen dager. De er så redde for at han skal bli smittet.
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Ja, da har han nok bygd seg opp et godt immunforsvar skal du se. Og siden kroppen er vant til ukjente "inntrengere", så er kroppen beredt på å jobbe imot disse. Slik er det ihvertfall her. Når mannen som sjeldent er syk først blir syk, så bli han syyyyk! Jeg som er den uheldige av oss, blir ganske fort frisk:) Nei, får håpe lillemann slipper unna!! Gjør nok det skal du se:) Godt for eldstemann å ha mamma helt for seg selv når han er syk og tenker jeg:) Håpe gutten din snart er på føttene igjen.. God klem
xxxJulianexxx Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2009 Takk skal du ha:o) Jeg håper også at han blir fort frisk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå