MoccaMocca Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Gullet blir straks 10 mnd., og han har ennå ikke fått ei eneste tann. Har sikla og bitt på hender og biteringer i flere måneder, men INGENTING skje. Synes det begynner å bli på tide, da de vi kjenner på samme alder har både 4-5 og 6 tenner. Flere som venter??
De tre gull Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Lille gullet fikk sin første tann i dag og hun blir også straks 10 mnd. Har ikke ventet så veldig på tennene. De dukker da alltid opp. Min nevø var faktisk 13 mnd da den første tannen dukket opp. Nå er han 18 mnd og har forsatt bare to tenner oppe og to tenner nede.. Så bare slapp av.. Har aldi hørt om noen som ikke har fått tenner.. De dukker nok opp til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå