Gå til innhold

Gruer meg skikkelig til jobb i morgen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt ferie siden rett etter jeg fant ut at jeg var gravid og har hatt dager av alle slag. Noen dager er alt stort sett greit, mens andre dager er jeg kvalm mer eller mindre hele dagen. Har ikke fast jobb, men tar vakter når det er ledig så er helt avhengig av pengene slik at det blir noe å leve av når jeg skal ut i permisjon. Har ikke lyst til å fortelle noe på jobben ennå både i frykt av mindre vakter og at jeg ønsker å prøve å få i havn en halvtårskontrakt slik at jeg kan sikre meg dersom det skulle bli tungt i svangerskapet.

 

Har så mange tunge tanker om dagen. Har prøvd å skaffe meg fast jobb en god stund, men denne finanskrisen har ikke gjort det videre enkelt. Håper hver dag at det skal dukke opp en jobb slik at jeg kan få begynt før det ikke er noen sjangs lenger i forhold til gravivdteten. Hater at det skal være så vanskelig når man både er arbeidsglad og barneglad. Synes det er for ille om jeg skulle måtte vente i mange år før nr. 2 kommer bare fordi det er veldig vanskelig å få jobb for tiden.

 

Graviditeten var delvis planlagt, men hadde ikke tenkt at det skulle skje fullt så fort, men nr.2 satt tydfeligvis like raskt som nr.1.

 

Måtte bare få ut dette et sted. Litt vanskelig å glede seg fullt ut over graviditeten når det økonomiske hele tiden ligger og gnager i bakgrunnen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, slike usikkerhetsmomenter kan ta litt av gleden ved det hele. Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...