Gå til innhold

billigtester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de sikre? Kjøpte en sånn pakke med 10 grav.tester og har nå tatt en og det viser en sterk og en svak strek. Altså positiv test! ;D

men er de sikre, eller er det bare noe tull... Clearblue er iallefall kjent merke... Men det har kanskje ikke noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er sikre dem. Gratulerer.

Brukte dem selv sist. De ble positive før CB.

Har heller ikke fått falsk positiv med dem

Skrevet

bare veldig typisk meg å være litt negativ fordi jeg ikke riktig enda tørr å juble ;P

Da er jeg vell gravid da ;D

Skrevet

Jeg kjøpte de fra billigtester som er litt dyrere og angivelig skal være veldig sensitive. Den positive streken var så svak at den bare såvidt var synlig på to tester mens CB digital lyste gravid nesten umiddelbart.

Skrevet

Ja det varier vell uansett..

Tenker jeg kjøper meg en clearblue imorgen så jeg får se. Det er da jeg venter mens også.

Men har en test først vist to streker er den vell positiv. det er vell motsatt den ikke er 99.9% sikker. Herregud, er faktisk bare 1,5 år siden jeg tok tester sist. Utrolig hvr mye man glemmer om graviditet. Må huske å kjøpe folat også, det er vell fortsatt noe man skal spise? :)

Når bestiller man legetime egentlig? Husker ikke når jeg var sist :P

Skrevet

Bestilte 10-pk billigtester fra billigtester.no, fikk en klar positiv test og to svake, dro til legen for sjekk, men det viste seg at jeg ikke var gravid.. Stoler ikke mer på billigtester, jeg for min del tyr kun til CB heretter :-)

Skrevet

Jeg brukte og de testene. Testet 3 dager før mens skulle komme og fikk en sterk og en svak strek. Tok 7 stk å alle var like. haha.

Å nå er jeg 29 uker. woohooo

gratulerer :D

Skrevet

uff, for en kjip opplevelse! :(

Skal å kjøpe CB imorgen, beklager å si det, men jeg håper ikke det samme skjer meg! :(

Skrevet

Annie 21:18 her, ikke meningen å så tvil i sjelen din altså, ville bare dele erfaringen min med deg ;-) Håper du er gravid, ble selv svært skuffet over negativ blodprøve, men tar ting som de kommer :-) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg testet med billigtester. En svak og en sterk strek, jeg var gravid :-)

Skrevet

bare flott at du deler din erfaring med meg! Greit å vite, selv om jeg krysser fingre for et bedre resultat enn det du fikk! Nå har jeg testet for andre gang. Kveldsurin og fortsatt svak strek. Venter spent å å kjøpe clear blue imorgen! :)

Skrevet

4 tester fra billige-tester.no er tatt og på clearblue står det gravid ;)

Nå har jeg også vært å kjøpt folat ;D

Herregud, jeg trenger noen dager på dette kjenner jeg!! ;) Eldste på nå 17 mnd skal jammen få en lillebror eller lillesøster ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...