mammamammamammamor Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 skal finne på en gøy ting hver dag nå når det regner så for å aktivisere en femåring en fire åring og en 1,5 åring trenger sårt hjelp det regner så at vi må finne på noe inne
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Bake, tegne/ male, klippe og lime for de to store, bygge togbane etc etc... Er selv hjemme med to gutter på 2,5 år og 4,5 år om dagene i regnet, og man må anstrenge fantasien i dette været, ja :-)
mammamammamammamor Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 men det er så kjedelig for minsten. gav han malekost i dag, da prøvde han å drikke malevatnet, reiv i stykker papiret og kasta malekosten veggimellom. bake var ikke dumt, det kan kansje han og ver med på, bare dumt at det er så ustyrtelig med kalorier i bakverko, og eg er så heise glad i det at eg klarer ikke å la vere å ete det. kansje rundstykker, di kan eg ha litt sundt oppi
Steinbukken75 Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Hinderløype er alltid gøy. Mye en kan finne på å klatre over, krype under etc. Sønnen min (snart 4) synes det er topp å lage hus inne!
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Men liker ikke barna å være ute i regnet, ta på godt med regntøy og hoppe i søledammer? Det er populært her! Ellers ville jeg foreslå: -bygge hytte under et bord -dukketeater med sokker -kle seg ut -synge og danse -dvd (så mamma kan slappe av litt) -leke gjemsel
mammamammamammamor Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2009 var ikke så dumt, og ete lunsj ( hjemmelaga rundstykker ) inni huset. ellers er det populert å lage buss med stoler ol.
mammamammamammamor Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2009 går litt for mye i den derre dvdløsninga her i huset, har skikkelig dårlig samvittighet for at di ser så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå