AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Har hodepine, fryser, nyser. Sønnen min (3 år) er snørrete har vondt i magen. Vi er oppegående men trøtte. Er det noen som har kjennskap til svineinfluensaen som kan si hva de tror? Har ikke lyst til og plage legevakt/doktorer uten det er nødvendig. Har også ett spedbarn på 8 uker som jeg ikke har lyst skal bli syk.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=564509 Her er alt man bør vite om svineinfluensaen.
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Av hensyn til den lille ville jeg ringt til legevakten for å be om råd.
AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2009 Ja mulig jeg burde det men vil ikke være hysterisk. så lurte på om noen hadde bedre kjennskap til dette en jeg har, som har vert borti dette..
OsloMor Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Tror du bør måle feberen, og har du feber kan jo det være en ganske god indikator, de andre symptomene tatt i betraktning. God bedring uansett:)!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Har du feber da? Det er en av de første tingene legen kommer til og spørre om.. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg målt tempen rektalt før jeg kontaktet legen.. Jeg har selv hatt hodepine, sår hals og vært veldig trøtt i det siste.. Men ingen hoste eller feber som er de klassiske tegnene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå