Gå til innhold

Jenta mi på 6 mnd er HELT hekta på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å tulle med en våt klut i ansiktet, gjerne en våtserviett... Hun ler og prater til den og elsker og få den dratt over ansiktet.. Rekker tungen ut hver eneste gang for en vask... Blir veldig sint hvis vi tar den fra henne og veeeldig lykkelig hvis vi fortsetter å leke... (hun får ikke lov å tulle med dette alene, siden hun kan sette det i halsen da...)

Meeen, noen andre som har det sånn?? Har lurt på om hun klør i ansiktet eller noe, men hun klør ikke til vanlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min elsker våte kluter! Hun pleier å få en å sutte på mens jeg skifter bleie på henne for hvis ikke blir hun helt vill og prøver å få tak i kluten jeg bruker når jeg vasker henne. Tørre kluter interesserer henne ikke i det hele tatt, men er de våt blir hun helt vill!

Skrevet

Jenta mi får en klut når jeg bader henne. Hun elsker å sutte på våte kluter! Og når det ikke kommer mer vann av den, så slepper hun den ned i vannet, og tar tak i den igjen.. Så artig! :)

Skrevet

hmm deilig badevann, med kanskje tiss og såpe på.

Skrevet

Artig.. :)) Jenta mi tar helt av med dette... Kanskje det er luften mot våt hud hun liker i ansiktet... Hun putter den ikke så veldig i munnen, men hun vil at vi skal tulle med kluten på tunga hennes, hun rekker den ut og venter og kommer med noen gloser hvis det tar for lang tid, hehe.... Når hun driver på selv drar hun den bare over ansiktet og "hiver" etter pusten, er vist veldig spennende dette her...

Andre rare ting barna deres gjør??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...