Gå til innhold

hvordan oppevarer dere veskene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en hylle med ganske mange vesker på, men det ser jo ikke så fint ut at det gjør noe... hehe... men finner liksom ikke noe bra måte og oppevare de på. nå står jeg ved og stappe de ned i en skuff, men da blir det jo ikke noe system... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de på knagger inne i garderoben.

Skrevet

I en hylle i et skap, selskapsvesker i to tette plastkasser i kjelleren, store vesker henger bak døren på boden og de som er mest i bruk henger på gangen.

Skrevet

det var i grunn ganske lurt... hehe... hadde jeg hatt et garderobeskap så skulle jeg vurdert det :P

Skrevet

oj du har til og med fler vesker en meg :o

Skrevet

Jeg har massevis av vesker, og har enda flere på loftet til mine foreldre. Samler på selskapsvesker fra en viss periode, og liker å ha den rette vesken til antrekket:) Ebay er fantastisk på vintage vesker.

Skrevet

Skyvedørsgarderobe er tingen! Der får veskene mine plass også.

Skrevet

Det er heilt merkeleg kor forskjellige folk er. Dette er ei problemstilling eg ikkje har tenkt over at kunne eksistere ein gong ;-p

Veska mi står enten på badet eller nede i gangen. Ja, viss stelleveska teller. Oi, eg har forresten strikkeveske og, den står ved sida av sofaen :-D

Skrevet

Eeeh. De små veskene får plass stappa oppi de store også står de store på gulvet i skyvedørsgarderoben. De to yndlingene som er mest i bruk henger på en kjøkkenstol...

Skrevet

Ja, det var en problemstilling ikke jeg har tenkt så mye på heller. Veska mi ligger på gulvet i gangen eller henger på knaggen sammen med jakkene:)

Skrevet

Henger på en knagg på soverommet.

Den jeg bruker mest henger på en knagg i gangen.

Skrevet

veske ja. den ganga jeg brukte den så hang den på knaggen i ganga e.l

nå er det liksom stelleveska som gjelder :P hihi.

jeg er aldri uten den og vogna.

Skrevet

bruker en hel vegg i boden....innebod ja.....hver veske har sin knagg... de små ligger i gjennomsiktige små bokser..stablet oppover den samme veggen... oversiklig og greit..

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg sorterer alle i strandvesker, hverdagsvesker, skinnvesker, type jobbmøte-vesker, merkevesker, store og små og selskapsvesker..og ballvesker, men der er det bare tre:) Og så prøver jeg å sortere alle i farger. Haha..jeg liker å sortere ting=)

Oppbevarer i hyller, hatteesker, knagger, nett, skap..

Skrevet

I bedrollere under sengen og på knagger :)

Skrevet

Har kagg rekke bak døra på soverommet der veskene min henger...Er egentlig ikke noe veske bruker, har ei fast jeg bruker så vet egentlig ikke ka æ skal med alle de andre...

Skrevet

slenger de fra meg på gulvet jeg:)

Skrevet

I boden eller på gulvet i gangen! ;p

Skrevet

Har to stk som jeg bruker og de henger med jakkene i gangen. Lite fancy sånn sett ;-)

Skrevet

Alle mine vesker oppbevares i en hylle øverst i garderobeskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...