sjettejuli Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 VONDTTTT i høyre sida av rompa liksom, vondt om natta og ganske hemmende og numment hele dagen lang. Vanskelig å reise meg når jeg har sittet. Passer IKKE, med det trappehuset jeg bor+en 3-åring som krever sitt. Er det sånn at man bare skal sitte og slappe av og ikke bevege seg når man har dette, eller hva kan man/kan man ikke? Og KAN det være noe forbigående greier? Hilsen litt sur.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Kan høres ut som bekkenløsning desverre. Jeg kan varmt anbefaler akupunktur, det var vindundermedisin for meg. Ellers kan også fysio og vanngymnastikk hjelp, lykke til ;-)
Sesilia Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Høres ut som bekkenløsning, ja... Fysioterapi/massasje var nydelig for meg! Godt for å ikke "stivne", da blir det hele bare verre... Fint å holde seg litt i aktivitet, men ikke presse seg mer enn du orker...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Da er vi desverre to med dette Aua, hadde ingen slike problemer med de andre to, sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå