Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 selge og kjøpe narkotiker, er d like galt... har mistanke at mannen min bruker dette dritt, vet av kem han har kjøpt de også, bør jeg anmelde kanskje, hva tror dere???
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 geroin, eller vet ikke hva det heter, mannen min kjøpt den hos en vår nabo,så eg lurer på om eg anmelder på naboen som selger, er like farlig for mannen min også, som har kjøpt???
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Har dere barn i huset eller venter barn hadde jeg nok bedt han ryke og reise!!! Kan ikke ha noe med sånt og gjøre da, vet aldri når ting kommer ut av kontroll, det er ikke bra!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Det er ulovlig å selge, det er ulovlig å oppbevare eller ha på/med seg. Så ja, det er like galt hele greien. Dersom du vet hvem han har kjøpt det av så kan du jo gjerne tipse politiet. Har dere felles barn kanskje barnevernet også bør tipses, da barna kanskje bør ha littmindre kontakt med sin far en periode.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 skjønner, men kan ikke bevise, han nekter til at han har gjort det
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Anonym 1801 Du klarer å se forskjell på å skrive feil/dårlig, ha dysleksi og å IKKE være norsk? Ufin kommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå