Attekattenoa Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Tenkte jeg skulle lage bryllupskaken selv. Synes vanlige kremkaker / marsipankake er veldig kjedelig så kunne tenkt meg noe sprekere Hva tror dere om nøttebunn med bringebærmousse og tobleronekrem? Evnt annen fyll i tillegg til bringebæremoussen.. Eller har dere andre forslag til lekre kaker, jenter?? Tar imot tips med stor takk :)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 du kan bestille masse forskjellige bryllupskaker som ikke er standar kremkaker altså men om du vil lage selv tror jeg at jeg ville tittet litt på festkaker.no
Attekattenoa Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Vet jeg kan bestille Har funnet oppskrifter på det jeg nevnte i hovedinnlegget mitt inne på festkaker.no. Både nøttebunn, bringebærmousse og tobleronekrem. Men lurer litt på sammensetningen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 hm.. jeg aner ikke. litt skeptisk.. hehe.. men du kan jo prøve og lage og smake? liker prøve og smake
~**nuttis**~ Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Jeg bruker bringebærmousse mye i sjokoladekaker. Synes melkesjokolademousse er bedre en toblerone. Bruker mye vaniljekrem med krem,melkesjokoladebiter og frosne bringebær i sukkerbunner.Lager dik av vanilla icing,og kler kaken med det også.Marsipan som oftest som lokk. Men det er godt med den kombinasjonen du nevnte også. Har noen oppskrifter på bloggen min om du vil se. www.leneskaker.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå