Gå til innhold

Åhhh må avlyse vennine tur..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på madonna konsert i Oslo og en liten tur til sverige med beste venninnen min, hadde spart masse penger til turen ca 7000,- selvsagt fikk jeg de regningene denne måneden og var nødt åbetale dem, :( Er sååå lei meg sitter igjen med 2000 kr det er ikke nok en gang til hotell... Så nå får jeg bare selge billetten min og sitte og synes synd på meg denne uken.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sikkert solgt billetten, men kjipt er det!

Skrevet

Synes faktisk mer synd på venninnen din som nå står uten resiefølge fordi du har planlagt dårlig.

Skrevet

Ja planlagt det økonomiske dårlig.

Ikke hatt nok penger til regninger lagt av så reisekassa måtte brukes.

For venninna sin skyld hadde jeg gjort det jeg kunne for å låne penger så turen ble noe av. Det er faktisk ikke HI det er mest synd på.

Skrevet

Nei det ble trukket fra konto, jeg visste ikke det skulle bli trukket da.. Fort med å dømme her ja

Skrevet

Du har alikevel planlagt dårlig når du ikke har oversikt over hva som trekkes når og hvilket beløp.

Skrevet

Hadde jeg vært venninnen din hadde jeg blitt fly forbainna.

Tror nok ikke jeg hadde snakket med deg på ei stund.

Syns også du har planlagt dårlig. Synes ikke synd på deg.

Skrevet

Enig med de andre hr altså...dårlig planlagt og ikke minst dårlig gjort ovenfor vnninna di...

Skrevet

Jeg synes faktisk at dette er skikkelig dårlig gjort av deg... Jeg hadde blitt veldig veldig sur om jeg var din venninne.. Det må da gå an å planlegge økonomien sin litt bedre eller?

Skrevet

Håper du har planer om å dekke det økonomiske tapet til venninen din, billetten på 840,-. For du kan ikke automatisk forvente at hun reiser alene.

Hilsen anonym 18:21, 18:41 og 18:45

Skrevet

Ok tkk for hyggelige svar!! Skjønner poenget jeg er en dårlig venninne.. hun har en annen venninne som skal være med på konserten også..! Men men.. skjønner at jeg er en dårlig venninne her nå!

Skrevet

Du får gjøre opp med noe spesielt igjen om kort tid da!! Forstår godt hvis hun blir sur på deg for dette.

Jeg har selv noen venninder og familie i hjembyen min, som jeg skulle besøke neste mnd, men jeg må melde avbud mest sannsynlig. Da jeg plutselig ble sykemeldt og venter på innkalling til sykehuset må jeg nesten holde meg i ro her...

Håper jeg får litt bedre forståelse fra mine venninder enn det du får av enkelte anonyme her.

Skrevet

Jeg prøver å få lånt litt penger nå av noen så jeg kan bli med, får jo penger neste uke, og har sååå lyst å reise, dette gjorde vondt for meg å oppdage på kontoet og jeg har faktisk lagt disse pengene til side leenge, vet 7000 kr er ikke mye for mange av dere her inne men det var mye for meg.

Jeg vet ikke hvorfor jeg må drive på å unnskylde meg her inne for dere på dib jeg bruker heler kraftene på å finne på noe så jeg får reist likevel.. Føler meg bare pyton nå etter å få sånne tilbakemeldinger her inne..

Skrevet

Jeg hadde hatt mye mer forståelse for en plutselig sykemelding enn for dårlig økonomisk sans!

Skrevet

Håper det ordner seg for turen din!! Vet venninden din om dette da??

7000 er mye penger for meg også egentlig... Kanskje jeg skulle bli flinkere å spare av det lille jeg har...

Forstår følelsen din!!

Skrevet

Takk.. Jeg vet jeg mulig overreagere litt her, men jeg sitter faktisk og gråter her:-( Jeg kommer ikke til å få sove i natt, hadde gledet meg sååååå lenge.. Og jeg har gledet meg sånn til at vi skulle kose oss masse.!!:(

Skrevet

Men hvis du har dårlig råd så synes jeg faktisk ikke du skal føle deg presset til å låne penger av andre til denne ture fordi noen anonyme her mener det!!!

Kom heller på pluss siden økonomisk sett slik at du til neste gang har en buffer å gå på :)

De to andre vennindene dine kommer sikkert til å kose seg sammen likevel!!

Skrevet

Sikkert skikkelig surt å måtte avlyse turen, men bare overse alle sure anonyme her, de må bare ha en plass å få ut all frustrasjonen sin..:)

Skrevet

Anonym 19:58

Så enkelt som det er å få seg en sykemelding nå for tiden så skal man jo ikke se bort ifra at jeg bruker dette som en unskyldning for ikke å dra?? Er sikkert noen kranglelystne anonyme som kan få seg til å si noe sånt også.

I mitt tilfelle er det da sant, og mannen har søkt om å ta over min permisjon for 3 uker fremover, så jeg kan ta det med ro hjemme inntil videre.

:)

Skrevet

Hva er det med folk her inne, som bare måå strø salt i såret til folk som allerede er lei seg?! Empati er et fremmedord..

Hilsen 20.07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...