Gå til innhold

Bader du like mye som barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke badet i år, så barna leder, hehe.. Det er enda mye sommer igjen så jeg kommer meg vel uti etterhvert. Er ikke særlig begeistret for bading, men det er kjedelig for ungene med en mamma som ikke er med på slike ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei barna bader nok mere enn meg, jeg orker ikke å være så mye uti vannet som dem. Men vi har faktisk bare badet 2 ganger i hele sommer, da badeværet lar vente på seg.. Det har nå regnet i 3 uker i strekk omtrent.

Skrevet

Det er vel ikke noe særlig å bade i regnvær, hehe..

Skrevet

nei. men så har ikke de heller badet så mye pga regn regn å atter regn...

Skrevet

Ja, min lille pyse ville ikke bli våt lenger enn til livet. Det var for kaldt, sa hun. Dette er nytt, i fjor kunne hun bade i badebassengvann, iskaldt rett ut av hageslangen.

Så jeg har badet i Oslofjorden to ganger, den ene gangen gjetter jeg det var ca. 16°, dagen etter var det sikkert 18. Snups null.

Skrevet

Ikke jeg, men min mann. Han elsker å bade så han og ungene bader hele dagen (når de har mulighet) :-)

Skrevet

jeg elsker å bade så jeg bader like mye som ungene... eldste er 3 år og hun syns det er kjekt å ha mamma med seg. men hun bader gjerne litt lenger enn meg da....

Skrevet

Jeg elsker å bade,så vanligvis er jeg like kjapt uti som ungene, men ikke nå i sommer. Får være hvalross på land i stedet :-p

Skrevet

Nei. Jeg bader ikke i Norge, er alt for pysen!

Barna har heller ikke badet i sjøen, men de har hatt noen runder i basseng og i kasser rundt forbi.

Men når lillebror blir 2 år skal vi i badeland, og da skal jeg bade i badedrakten min he he =)

Skrevet

hahaha det første jeg tenkte var hmm når badet jeg sist i badekaret? så leste jeg litt til og skjønte at du mente bading UTE. Som du skjønner så bader jeg ikke ute her i Norge nei.. er jo så kaldt brrrr men i Syden er jeg mye flinkere :)) men jentene bader jo heeeele dagen så jeg klarer aldri å slå dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...