Gå til innhold

Mange her inne som har rødt hår da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farget eller ekte?:)

Med rødt hår så mener jeg alle mulige nyanser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har rødt hår, både farget og ekte. eller akkurat nå har jeg det mørkebrunt men sånn 90 % av tiden er det rødt

Skrevet

Har du fregner og lys hud også?:)

Var sikker på at du var helt mørk jeg, men det er sikkert bare et bilde jeg har dannet meg;) hehe..

Skrevet

jepp. her er det lys hud og fregner... hihi... men jeg tror ikke jeg ser fryktelig sånn ut for jeg sjuler det :P

helt mørk som i mørkt hår eller i mørk som i "ikke norsk"?

for jeg har jo helt mørkt hår nå så sånn sett er det jo temlig rett.. hehe

Skrevet

Hehe, har også lys hud og fregner som skjules :P

Helt mørk som mørkt hår ja, men ikke mørk i huden, var det jeg så for meg :)

Skrevet

hihi... da hadde du jo ganske rett...hehe.

det er ikke så mange der ute med sånn typisk rødt hår og fregner mer... hehe.. tror mange gjør som oss :P

Skrevet

Ja, jeg tror det må være noe i det ja, for føler meg ganske så "alene" hehe...

Men man kan jo lese og se om de som farger håret rødt/orange og er wanabee redhead og stolt av det :P

Skrevet

jeg er fornøyd når jeg har farget det rødt, det blir jo langt bedre en naturlig rødt... hehe... tror ikke jeg har hatt min naturlige gårfarge siden jeg gikk på barneskolen... hehe.. men jeg hadde orange et halvt års tid. det var ikke så heldig... hehe

Skrevet

Jeg har rødt hår og fregner, og må bruke solfaktor i mørketida for å unngå å bli brent :D Vanligvis er jeg så bleik at man blir sveiseblind av å se på leggene mine :P

I følge en slektning er visst rødt hår sterkt på tilbakegang sånn på verdensbasis, så vi er utrydningstruet :(

Datteren min er forresten helt likedan. Eller, hun har ikke fregner enda da, men jeg regner med det kommer. Hun er like bleik som mora i alle fall :D

Skrevet

Jeg har rødt hår, og veldig fornøyd med det. Vet mangen blir mobbet for det, men det har jeg aldri blitt.

Ganske lys i huden, men blir faktisk brun. Moren min som også har rødt hår blir bare hummerød:-)

Ingen av de 4 barna mine har rødt hår.

Skrevet

Tja, gjelder rødskjær? Har brunt hår med en del rødt i, så i dagslys er blir det nesten teracottarødt av og til :o)

Skrevet

Hverken jeg eller min mann har rødt hår , men dt ser ut til at lille gullet blir rød. Hun har masse rødskjer i det lille håret hun har og så er hun bleik nesten gjennomsiktig- stakkars:))

Håper at hun blir rød da, for jeg syns det så fint:)))

Skrevet

Ei veninne av meg har jobbet som modell i Frankrike i 4 år og hun sa at de jentene som hadde rødt hår og lys hud var veldig ettertraktet der og fikk også bedre betalt enn de andre, siden de ikke var så mange som de med foreksempel mørkt eller lyst:-)

Skrevet

Jeg har veldig lys hud og blondt med rødskjær i. Minste jenta her, har akkurat samme huden, men blir mye rødere i håret. Hun har rød kastanje farget. Helt nydelig. :)

Skrevet

Åh det er jo kjempe fint da!!! Snuppa våres hadde nesten ikke hår de to første årene, men plutselig tok det fart og da kom det krøller nederst i håret også og med det rødskjæret er det bare helt nydelig:-)

Skrevet

Rødt hår, fregner, og masse krøller! Ser ut til at snuppa har arvet både hårfargen og den lyse huden min, så da er det bare spennende å se om håret krøller seg når det vokser og blir lenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...