maurtua.. Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 det er no en uke siden jeg tok planlagt ks å jeg har enda veldi mye sviing å stikking i såret når jeg går. er dette vanlig.
Gjest Orkideen Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Det er helt normalt. Du har vært gjennom en stor operasjon hvor det er blitt skåret gjennom mange lag. Det er normalt å kjenne smerter en del uker etter et slikt inngrep.
second_time Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Prøv å holde deg i ro og få så mye hjelp som mulig. Jeg fikk betennelse i mitt ks sår fordi jeg var for aktiv og måtte legge inn dren. Det var skikkelig vondt og jeg ble ikke bra før etter et par måneder. Kos deg videre med gullet :0)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Ikke uvanlig nei, det tar tid for såret å gro godt. Men har du fjernet stingene/stiftene? Kan jo spørre om såret ser fint ut når du er inne for å fjerne dem? Signerer de over her, ta det så mye med ro som du kan, hold såret rent og luft det hyppig.
Miss Misantrop Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg hadde ingen sviing og stikking i mitt sår. Ta deg en tur til legen, kanskje han eller hun har noe for det.
rachelmor Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 eg hadde det. skal jo gro.. men siden du hadde planlagt keisersnitt tenkte eg å spørre et spm tilbake... eg hadde akutt k.snitt sist og skal ha planlagt denne gangen. men har forstått det slik på andre kjendte at når det er planlagt så tar en en til 2 uker før termin? stemmer det? for å unngå etter rier?
snuffe Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Når et planlagt snitt tas varierer veldig fra sykehus til sykehus, men det er ingen absolutt regel at det tas en-to uker før termin.
rachelmor Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 eg må vell bare ha tålmodighet og vente så får eg høre med jordmor neste time
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 På sykehuset i kristiansand tar de ca 1 uke før termin. Jeg har termin på en lørdag, og de tar ikke planlagte keisersnitt på fredager eller lørdager, så da skal jeg ha mitt på torsdag 9 dager før termin. Har hørt at de aller fleste plasser tar de mellom 1-2 uker før. Men gynekologen min anbefalte å være fullgåtte 39 uker for da var sjansen for luftveisproblemer mye mindre enn ved 37 eller 38 uker.
maurtua.. Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2009 mitt ble planlagt på dagen da jeg hadde lite fostervann,men alt gjikk roligt for seg. jeg var da 38 uker på vei. forstår det også slik at det tas en til to uker før men det for å ungå at du går i fødsel før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå