Gå til innhold

Noen som vet hva disse flekkene kan skyldes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen har fått noen flekker rundt om på kroppen, ikke kviselignende men svakt røde og større enn kviser.

Han har ikke tegn til feber og er ellers som vanlig. Sov lenge dupp i dag, men ingen sykdomstegn akkurat...

Noen som har mulige forklaringer til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke en liten idé engang? Ser ut somm det blir flere, men ungen virker fremdeles frisk..

Skrevet

Vannkopper? Starter ofte slik, så kommer det en vannblemme på mange eller noen av de, men trenger ikke komme på alle prikkene om barnet får det lett.

Skrevet

shit... åssen finner jeg ut det da? er det farlig for babyer?

Skrevet

Noen som kan fortelle meg litt mer om det? Prøver å google, men finner jo all mulig informasjon der :-p

Skrevet

ikkeno feber nei, formen er fin den!

Skal lese den linken - takk :)

Skrevet

min kastet opp 2 ganger i går, å i dag full av prikker, ligner på vannkopper så skal sjekke d i morgen. Men han er i super form ellers, ikke feber osv. men prikker som klør over hele kroppen.

så d kan jo være det. er vist mange som har vannkopper nå.

Skrevet

Trenger ikke ha feber ved den 5. barnesykdommen. Utslettene er fra små prikker til store gjerne avlange utslett...kan være hoven. Min har nett hatt den og hadde utslett over hele kroppen, uten feber, kløe osv... var helt som normal.

Skrevet

Tjaa.. Den 5. så jo litt ut som det kan være... Men det stod veldig lite om den da... Skal sjekke han i natt og i morgen også seff... Men kan han i bhg da?? Han virker jo frisk på meg....

Kan det være reaksjon på vaskepulver el.l.? Kjipt å holde han hjemme hvis det er det liksom..

Skrevet

Han kan gå i bhg så lenge almenntilstanden er som normalt... smitter før det bryter ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...