Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg blir så irritert av så alt for mye.. Og det irriterer meg. feks når kjæresten spiser så kommer det lyd (noe som er helt normalt) Blir irritert av å høre han biter negler (gjør det selv tilogmed), tygger på feks en tannpirker.. Har ikke lyst til å være det lenger. Det skaper så sykt dårlig steming mellom kjæresten og meg. Er ikke bare han jeg blir irritert av heller.. Skulle bare ønske at jeg var en person som klarte å lukke ørene eller la vær å tenke på det! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hater å være irritabel!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 SÅnn er jeg også! Men nå er jeg heldigvis singel:P Så nå kan vi ta i mot peset fra de andre sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er vanligvis ikke slik. Men i slutten av svangerskapet var jeg akkurat som deg. Alt han gjorde irriterte meg. Alt ALLE gjorde var irriterende. Alle var teite, alle var irriterende og alle andre hadde feil. Vet ikke om du har PMS eller er gravid, eller om du er slik til vanlig.. Men visst dette er noe midlertidig kan du jo bare "isolere" deg hjemme og være litt borte fra hverandre. Finne på noe hver for dere Det fungerer for oss når en av oss har en dårlig dag Samboeren min går på jobb og jeg går til en veninne eller noe Håper det går over.. Fælt å være i en slik "tilstand"... god bedring
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Å herregud det kunne like gjerne vært jeg som skrev dette. Men det er jo meg det er noe galt meg. Jeg har verdens snilleste og beste kjæreste, men irriterer meg grønn over småting han gjør. Så dette har jeg begynt å gjøre. TENKE POSITIVT. Hvis han tygger høylydt så tenker jeg på noe positivt med han. F.eks. hvor omtenksom han er. Eller for en god kysser han er. Prøv å sette fokuset på det som gjør at du faktisk vil være sammen med han. Og prøv å tenk på hvor dritlei og kanskje usikker/nervøs han blir av alltid å f¨å kritikk av deg. Tenk om det var han som alltid ble irritert over ting du gjorde, hvor slitsomt det hadde vært. Smil og vær fornøyd med livet. Du har jo faktisk en som er glad i deg og vil være sammen med deg. Tenk om du satt alene og ikke hadde noen å irritere deg over
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 tusen takk for svar alle sammen! har hverken pms eller er gravid, datteren min er 1 mnd gammel! Og tusen for et meget bra svar.. kjæresten min er herlig, er ikke noe galt med han.. Har faktisk aldri tenkt slik du sa jeg skal tenke, men skal søren meg begynne nå!!! Tusen takk:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Om datteren din bare er 1 mnd gammel, så har du nok mange hormoner som flyr rundt i kroppen din og lager "bråk". Hehe. Det kan ta en stund før du merker at disse hormonene(dvs humøret) roer seg, og i mellomtiden får du bare prøve å holde igjen når du føler for å brøle ut:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 ja skal prøve på det.. Men har igrunn alltid vært en smule irritabel da:) men takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå