Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg hatt så mye penger og huset hadde ligget der jeg bor hadde jeg slått til i hvertfall;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ikke noe av betydning å utsette på huset. Men lånet som ville følge med ville gitt meg mareritt!! Så dyrt ville absolutt ikke være aktuelt for oss å bo, det ville i seg selv tatt fra oss gleden ved å eie huset! Selv om vi, med dagens inntekter og ingen fare for nedgang, på kort sikt (2-3 år) i alle fall, nok saktens kunne KLART et slikt lån, nedbetalt over 10-12 år.

Skrevet

Nei fy flate, det var så langt unna drømmehuset som overhode mulig.

Var forferdelig stygt både utvendig og innvendig og ikke likte jeg planløsningen heller.

Særpreg hadde det, men ikke i positiv betydning akkurat.

Skrevet

Nei det var ikke min type hus, ser ut som en nedlagt fabrikk/kirke.

Planløsningen var heller ikke etter min smak, men for de som liker det sånn, værsågod jeg skal ikke snike i budkøen:-)

Skrevet

Dette huset likte jeg virkelig ikke. Pompøst, og utrolig stygt innredet.

Skrevet

jeg syntes det var et flott hus, emn skal det være den stilen på hus, så vil jeg heller at de skal være fra perioden og stedet. Altså et skikkelig mansion midt i Englands marker. Med tykk hekk rundt;) Så hadde jeg funnet et slikt hus i England som var fra 1800 tallet, og jeg skulle bo i England, da hadde jeg slått til (hvis jeg hadde råd da:p )

Men et slikt type hus bygd nå i de siste årene midt i et byggefelt er på en måte så upassende for stilen og tankene jeg har rundt slike type hus;)

Skrevet

litt for mye dill og spesielt etter min smak.. men alle er vi forskjellige :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...