Gå til innhold

ferie 09 over, planlegging 10. Danmark, men hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To fam. som skal over tenkte vi 3 barn hver fra 1 til 7 neste år. Hvor skal man dra, lenge siden jeg har vært der. Jespershus var bra, så må man vel innom fårup kanskje?

Er det et sted som ligger ganske midt i masse ting å se, så slipper man så lange turer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var nylig i Grenaa og Ebeltoft, og spesielt Ebeltoft er en utrolig koselig by. Jeg ville valgt en feriebolig i det området eller i Blokhus som også er en veldig fin plass; nær Aalborg, Fårup, Aalborg Zoo og ikke så mange timene til Legoland. Det er jo veldig bra veier i Danmark så det går radig unna fra A til B. Kattegatsenteret ligger i Grenaa, det er verdt ett besøk, og så har man også Djurs Sommerland i området ved Grenaa og Ebeltoft.

Videre har Lalandia kommet med et nytt feriesenter rett ved Legoland, der kunne jeg tenkt meg en tur :-)

www.lalandia.dk

Feriehus:

novasol.no

sologstrand.no

dansommer.no

dancenter.no

Skrevet

jeg ville dratt ikke så langt fra københavn. altså ikke mitt i sentrum men sånn innen 1 times kjøring. da har du bakken, tivoli og har bonbonland til barna og badeland om været skulle gå til dundas.

for aldersgruppen syns jeg nok bakken og bonbonland er best. husk at bakken er billigst på onsdager.

Skrevet

Vi har tenkt til å bestille i Blokhus. Vi var innom der da vi var i Danmark for 1 uke siden og vi falt pladask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...