Gå til innhold

Dere som legger barna i vogna på dagtid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og bruker sportsvogn, opplever dere at ungen blir svett på ryggen og bakhodet?

Jeg har Emmaljunga City Cross i skinn, og tulla blir kliss våt av å sove i den. Og det er uansett om det er varmt eller kaldt ute..

Har prøvd med helseteppe under, det hjalp ikke. Så da kjøpte jeg sånn underlag som egentlig hører til Simovogn, men hjalp heller ikke.

Aner ikke hva jeg skal gjøre, men kan jo ikke legge henne i vogna for å sove når hun blir kliss våt hver gang..

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare opplevd de har blitt litt svett i nakken/bakhodet om det virkelig er varmt ute.

Kan det være fordi vognen er i skinn? Det puster jo ikke på samme måte osm stoff.

Vi har bare enten lagt dem rett på stoffet i vognen, oppå et helseteppe, eller oppå vognposen (altså åpnet vognposen) om sommeren. Kanskje et lammeskinn vil fungere for henne? Men da må hun ligge rett på det med bare bleie på og så et teppe over.

Skrevet

Åja, der er kansje årsaken ja..

Har pleid å bruke lammeskinnet, men da ble hun så våt på ryggen, men ikke i bakhodet. Så da skal jeg prøve å kle av henne og se om det hjelper:)

Skrevet

Jeg vet ikke, var bare et forslag til hvorfor :-) Vet selv at jeg blir mye mer svett de gangene jeg sovnet på skinnsofaen vi hadde før, enn jeg blir av stoffsofaer.

Prøv lammeskinn uten klær på du :-)

Skrevet

Nei, blir ikke svett. Bare opplevd som Alva sier at hun blir svett bak hodet og i nakken hvis det er ordentlig varmt ute. Vi har vogn av stoff som hun ligger rett på eller bare et vanlig pledd av fleece som vi har som underlag.

Skrevet

Bytte vogn? huff neida, men kanskje du kan forsøke å legge ungen i en annen vogn og se om du får samme problemet der? Litt eliminerings metode........ Tenker at skinn blir klamt og varmt jeg.

Vi lar lillegutt sove i en slik Carena trille vi har arvet, står på verandaen. Knall bra sovevogn, og det er bare å klappe den sammen mellom sovingen, den tar jo ingen plass i det hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...