Gå til innhold

hei hei:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen... kanskje jeg skal lure meg over hit nå.. har hengt på dib en go stund men minste jenta er jo 2,5 år så det er nok snart på tide å være her inne nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har også tatt oppfordringen og kommet meg over hit en tur. Her er eldste 3,5år og yngste 6mnd..:)

Skrevet

Velkommen til begge to!

Jeg er helt sikker på at vi klarer å få til et godt og aktivt miljø her igjen selv om vi starter opp i juli.

Allttid fint med nye folk som er opptatt av nye ting!

Skrevet

Så flott at vi blir flere her inne, det er bra :)

Skrevet

*hehe*

Ser vi er fleire som tok oppfordringa ;o)

Eg gir BaM ein sjanse til, og håpar vi i fellesskap kan få litt aktivitet. Ellers er det jo ikkje noko kjekt...

Eldste vår blir fire i haust, og lillesøster er snart 21 mnd.

Skrevet

En sjanse til, altså.. hehe.. vel, vi må jobbe for å få opp aktiviteten og trivselen her inne, men jeg liker ikke helt jobbe-ordet. Det skal ikke være jobb å være her, men uten aktivitet har vi ikke noe forum. Så greia er vel at vi må lage og svare på innlegg og få inn nye folk for at det ikke skal dø ut av seg selv.

Skrevet

Jepp, det er absolutt siste sjanse. Og tenk for eit tap det blir viss eg forsvinn igjen...! ;-p

Nei, det er ikkje jobb dette her, det er moro. For viss ikkje det er moro eller interessant så gidd vi jo ikkje. Eg får vel prøve å vere litt aktivt morsom og interessert ei stund og håpe på at andre DiB'are og vil hjelpe dåke stakkars "gamle" som har dratt lasset aleine så lenge :o)

Skrevet

hehe..

Jeg er overrasket over at det ikke kjennes bra å være på dib.. jeg trodde ikke det skulle være slik.. men det har vel med at jeg er ferdig med baby-/småbarnsfasen. Den tiden var veldig slitsom og jeg trenger ikke påminnelser om den tiden, så det er godt å være her på bam, det er relativt babyfritt, iallfall dominerer ikke babyinnleggene.

Det er vel kjedelig for dem som har baby-/småbarn med alle som har store som fremdeles henger på dib fremdeles. Eller kanskje ikke..

Skrevet

Ja, det er vel eit punkt ein kjem til der det ikkje er så spennande å lese om graut og gulp og avføring lenger ;-p

Men så er det nok ein heil del som har barn både i den eine og den andre aldersklassen. Og sidan det framleis er mange med store barn på DiB, blir det jo ein plass ein kan få svar uansett om ein lurer på barnehagestart eller skulestart. Det er jo heilt klart eit poeng å kunne få svar på alt ein lurar på i eitt og same forum, uansett om ein har store eller små barn.

Men sjølvsagt - er det bra med aktivitet på BaM så blir det nok like mange (og gjerne meir relevante) synspunkt på problemstillingar rundt store barn som det ein finn på DiB. Og så er det jo greitt å sleppe å bla igjennom alt gulpet for å finne det ein vil ha tak i. Så får eg vel heller kanskje berre venne meg til å måtte "dele meg", spørsmål om Lille på DiB, spørsmål om Eldste på BaM. Eg skal i alle fall gjere eit forsøk :o)

Skrevet

"... bla igjennom alt gulpet..." -hehe.. må le.. og ser det for meg.. æsj!

Klart det ligger erfaring på dib om store barn og det vil jeg gjerne ha over til bam, vet vi har mye å tilføye hverandre..

Det er enklere å hoppe mellom dib og bam enn tidligere, da måtte man logge på for hvert av stedene, upraktisk, men nå slipper man det.

Godt at du henger ved!

Skrevet

Sant sant.. kan bli litt vel mye gulp, amming å avførings snakk på dib. Håper på litt mer aktivitet her inne for jeg ser at jeg fort går over til dib igjen, men d er nok pga sommerferien...

Skrevet

:-) skal prøve... men blir borte ei stund pga ferie, men kommer forhåpentligvis sterkt tilbake :-)

Skrevet

Det krysser vi fingre for!

God ferie! Hvor går den?

Skrevet

Tja si det du. ingen ting bestemmt enda.. vi drar dit det er sol hvor nå det er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...