Bamsemums Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Dette kan jo fort bli travelt...hehe.. Noe med erfaring som har gode tips og komme med???
erteposen + 4 Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har akkurat fått tvillinger, og det er jo på mange måter to tette det også Fordelen er at en har så mye og fersk erfaring fra eldstemann at en ikke stresser i barseltiden og får tid til eldstemann. Jeg har to tette, nr 1 og nr 2, og det fungerte veldig fint. Ingen sjalusi.
Mammapostei! Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Gratulerer I ngen tips desverre, er 6 1/2 mnd på vei og pillo her er 14 mnd, så da får vi det vel ca like travelt
Bamsemums Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2009 Ja det kan bli spennande tider.. Svangerskapet kommer hvertfall til å gå fort, med en så liten en som krever sitt:-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 det er nesten 15 mnd mellom mine to. svangerskapet var greit helt til slutten.. storebror kunne ikke gå før han var 16 mnd, så der ble det mye bæring og i tilegg med en mann som jobber i nordsjøen ble det slitsomt... lillesøster er nå 3 mnd, og hun sover natten gjennom nå, og det er herlig! men slitsomt?? det kan jeg skrive under på, det går i ett hele dagen... men de får nok mye gleder etterhvert med hverandre;) det går nok så fint! lykke lykke til
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Gratulerer!! =) Det blir nok travelt i begynnelsen, men som det allerede er nevnt så får de nok masse glede av hverandre når de vokser til. Lykke til!! =)
Alle gode ting er 3:) Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Det kommer nok til å gå helt fint:) Her er tvillingene blitt 6 mnd og jeg er 14 uker på vei med nestemann:) Mannen min jobber i Nordsjøen, så det er hektisk her til tider, og verre skal det bli, men storkoser meg fordet! Eneste tipset jeg har er å få inn rutiner og å kose seg med barna, denne tiden kommer aldri tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå