Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Når mener dere barn er gamle nok til å se Harry Potter (den første filmen) sammen med voksne? Mannen min sier filmen har 8 års grense og at det da er lov å se den fra de er 4 år. Er ikke er 4-åring litt for liten til å se filmen? Vi har to gutter på 4 og 6 år. Når så deres barn Harry Potter?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Storesøster er 4 år, og hadde aldri aldri aldri fått sett slike filmer. Er det bare 8 år? Ja det er forskjell på barna, men den aldersgrensa er der for en grunn. Da hadde jeg ikke latt noen under 8 år se den. Det er ganske hard kost for barn syne jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Mannen min mener at ungene har godt av å se skumle ting i trygge omgivelser sammen med foreldrene sine. Men barna våre er veldig engstelige fra før. Eldstemann på 6 ble kjemperedd av Istid 3 og sa at den ville han ikke se igjen. Minstemann ser skygger, løver og bjørner "overalt". Ingen av barna tør å leke i et rom uten at det er noen andre der. Jeg har søkt på nettet og der står det 11 års aldersgrense på "de vises stein". Men på selve filmen står det 8 år. Da sier mannen min at det er 8 år som gjelder, siden det står på filmen. Vi er så uenige om dette. Jeg mener at når ungene er engstelige i utgangspunktet så må de beskyttes fra skumle ting til de blir klare for det. Men mannen min sier at de må trenes opp til å se skumle ting. Hva mener dere? Er jeg for engstelig? Trenger virkelig råd her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå