tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg prøvde å bestille noen billetter til kampen i dag. Kan det stemme at barn faktisk koster 325 kr, akkurat som voksne? Ikke var det overalt det gikk an å bestille barnebilletter en gang. Og så synes jeg at det var utrolig dyrt for voksne også! Ikke rart at Brann sliter for å få folk til å komme på kampene sine... Vi som tenkte at barna sikkert ville like det. Tipper vi drar på kino i stedet.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Mannen min mener at BT-tribunen er forbeholdt barnefamilier og at det skal koste ca 100 kr per barn.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Kan du spørre ham om rad 1 betyr nærmest gjerdet? Jeg synes det var så mystisk at det var der det var ledig.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Det stemmer, og er ikke så rart om du tar dette med i betraktning: *Du har bedre oversikt over banen når du sitter høyere. *Når det regner: Du blir våt på første rad, men sitter tørt og godt under tak høyere oppe. Kos dere på kamp eller kino! :-)
erteposen + 4 Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Har dere bt fast så får dere god rabatt. Ikke billig å gå på kamp. Mine gutter blir med sjefen min. De er på samme nivå!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2009 Tusen takk for hjelp! Det ser ut for at vi dropper det denne gangen, men da vet vi til neste gang.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Bare hyggelig! :-) Vi leier ut partuotkortene våre til venner denne sesongen, og er ikke leie for at vi går glipp av prestasjonene "live". Det er ikke mye å juble av for tiden, nei... Ikke umulig at vi leier dem bort neste sesong heller. Men: det regner aldri på Konsertpaleét! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå