Gå til innhold

Dere Brann-fans

tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å bestille noen billetter til kampen i dag. Kan det stemme at barn faktisk koster 325 kr, akkurat som voksne?

Ikke var det overalt det gikk an å bestille barnebilletter en gang. Og så synes jeg at det var utrolig dyrt for voksne også! Ikke rart at Brann sliter for å få folk til å komme på kampene sine... Vi som tenkte at barna sikkert ville like det. Tipper vi drar på kino i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min mener at BT-tribunen er forbeholdt barnefamilier og at det skal koste ca 100 kr per barn.

Skrevet

Kan du spørre ham om rad 1 betyr nærmest gjerdet? Jeg synes det var så mystisk at det var der det var ledig.

Skrevet

Det stemmer, og er ikke så rart om du tar dette med i betraktning:

*Du har bedre oversikt over banen når du sitter høyere.

*Når det regner: Du blir våt på første rad, men sitter tørt og godt under tak høyere oppe.

Kos dere på kamp eller kino! :-)

Skrevet

Har dere bt fast så får dere god rabatt. Ikke billig å gå på kamp. Mine gutter blir med sjefen min. De er på samme nivå!

Skrevet

Tusen takk for hjelp!

Det ser ut for at vi dropper det denne gangen, men da vet vi til neste gang.

Skrevet

Bare hyggelig! :-)

Vi leier ut partuotkortene våre til venner denne sesongen, og er ikke leie for at vi går glipp av prestasjonene "live". Det er ikke mye å juble av for tiden, nei... Ikke umulig at vi leier dem bort neste sesong heller.

Men: det regner aldri på Konsertpaleét! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...