Gå til innhold

Når fjernet dere trappegrinda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 2 som trenger hjelp til å gå nedover trapper, men klarer seg selv oppover stort sett. Synes nå at trappegrinda er mer i veien enn den er til nytte, men vet ikke om det er for tidlig å fjerne den. Ville aldri tilgitt meg selv om jeg fjernet den og så datt hun rett ned liksom.. Har bare noen få trappetrinn, men de er belagt med fliser, så ikke gode å falle på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har faktisk aldri brukt trappegrind, og ingen av ungene våre har ennå falt i trappene (er 5 og 2 år). Så lenge en følger med og passer på når de går i trappene, burde det ikke være noe problem :)

Skrevet

Jeg har en gutt på 2,5 år, og vi bruker trappegrinda enda. Mest for at han ikke under lek/i halvsøvne skal være uheldig. Han går opp og ned selv, men jeg liker å bruke den for sikkerhets skyld...

Skrevet

Rundt 2 år, litt før. Hos oss hadde det vært uforsvarnlig å ikke ha trappegrind, men når de har nærmet seg 2 år har de klart seg bra helt alene og uten tilsyn.

Skrevet

Vi sluttet også å bruke trappegrinda da gutten vår var rundt 2 år. Gruer meg til vi må ta den i bruk igjen... men det er jo sikkert 1 år til enda da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...