Gå til innhold

Flergangsfødende med termin i begynnelsen av august her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? Noen som kjenner at det nærmer seg?

Jeg må innrømme at formen er unormalt bra, termin 5. august, og har tidligere hatt mer vondter i rygg og mage som har kommet og gått, samt at det har vært tungt å snu seg i sengen om natten.

De siste nettene har jeg faktisk sovet svært godt, det er lettere å bevege seg og snu seg og har ikke lagt på meg noe særlig de siste ukene. Har vært mye i bevegelse på dagtid og prøver å trene litt enkelte kvelder på trimsykkelen hjemme og med vekter. Magen har sunket ned litt ihvertfall, den satt ganske høyt før. Merker kynnere innimellom, men stort sett mest når blæren er full, eller når jeg har spist mye... Hadde håpet på tegn til at noe skjer snart...

Selv om formen føles nesten unormalt god nå på slutten, bedre enn tidligere faktisk, så ønsker jeg at noe skal skje snart! Har ikke lyst å gå på overtid.....hadde også vært greit å være ferdig med fødsel før den svineinfluensaen evt. rammer meg....sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Joda formen er usedvanlig bra her oxo :o)

Men vet ikke om jeg kan si jeg kjenner det nærmer seg, annet enn nedtelling på dagene til termin..

Som da er 6 august..

Har som du hatt tungt for å snu meg på natten, så sliter veldig med nattesøvn.. Heldige du som ikke gjør det lengre :o)

Magen min har oxo sotte veldig høyt, så ser den har sunket, men syns kansje det er lite :o( Kansje ikke et bra tegn det da..

Har hatt en del kynnere og tak frammi magen og i ryggen, men de forsvinner bare etter kort tid.

Ønsker heller ikke gå på overtid, gjort det med mine 2 andre, så nå kan jeg vel få noen dager før termin.. (var vel å håpe for mye)

Vil i allefall inn på sykehuset og fort ut igjen, før det kommer en haug me folk med svineinfluensa.. Akkurat som man ikke har nok å tenke på...

Skrevet

Her er også formen fin egentlig.Litt kynnere og mensmurringer innimellom men ellers bra.De siste nettene har jeg også sovet bedre men er jo oppe 3-4 ganger på do så merker jo jeg ikke har det helt store med energi på dagtid..

Jeg har termin 5.august så 10 dager igjen nå:)Fikk de andre 7 og 4 dager før så håper jo det ikke er så mange dagene til lillegutt vil komme ut til oss!!

Skrevet

Jeg er så glad at det nærmer seg. har termin 4 august, men blir igangsatt imorgen. bekkene har jeg slitt med lenge, må ha krykker for å komme meg rundt i huset på morgen, kan ikke snu meg i sengen osv, men siste innspurt nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...