*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Det gjør jeg... Er bekymret for at noen av mine skal bli veldig syke og evt dø..... nesten så jeg skulle ønske at vi fikk det snart, så vi var ferdige med det. vet jo at de aller fleste bare får milde symptomer som lett forkjølelse.. MEN, så var det den men`n da Skullle ønske det ikke ble skrevet så mye om det i media, det kan da ikke føre noe godt med seg. Tror de fleste blir ekstra skremt av det bare
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er bekymret ja Var ikke, men blir mer og mer
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Ja, blir mer og mer bekymret. Gruer meg til ungene må tilbake i barnehagen...
flypapir Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Jeg blir også mer og mer bekymret.... Mest for mine barn og for min kronisk syke mor. Nesten så jeg lurer på å ha eldste jenta hjemme fra bhg en periode...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har ikke tenkt så mye på svineinfluensaen. Og jeg har ikke brydd meg noe om den kommer eller ikke. Man forventer at så og så mange skal bli syke eller man forventer at dødsantallet går opp. Men så jo folk ble hysteriske når man først hørte om den i Mexico. Og da følte jeg at det ble litt overhysteri på den. Ja man viste at den EN dag kom til Norge, og ja man vet at nå når skole og barnehage begynner igjen for fult så kommer utbruddene mye raskere. Men jeg vet at hvis en av mine barn blir syke så kommer ikke jeg til å sitte hjemme for å vente å se hva som kan være jeg drar til legen, men da tar jeg de nødvendige forhåndsreglene. Barn skal få vaksine sier de også, men den er ikke klar føre september, ja men det hjelper jo rent lite når skole og barnehage året starter i august.... Nei jeg er ikke redd eller bekymret for svineinfluensaen MEN jeg er dritt lei av å lese om det uansett hvor man er hen (tenker da på i media) og jeg er dritt lei av hysteriet rundt det... Folk som hamstrer tamiflu når man samtidig har fått beskjed om at det ikke hjelper... Men også de som har blitt syke, og de som har omkommet av H1N1 så har de hatt dårligere imunforsvar, andre sykdomer som har gjort at H1N1 har "tatt over" og blitt dødelig. Men som sagt hvis noen av mine barn blir syke så kommer jeg ikke til å sitte hjemme.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Ja, jeg bekymrer meg fordi jeg er gravid, og pga lillemor på 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå