Lola2016 Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Er i uke 20 nå og våknet i natt av en intens smerte under/i navlen. Jeg vet at livmoren er Ca under navlen nå. Er dette livmoren som strekker og vokser på seg? Ble skikkelig redd da det stod på i 3 min, så ga det seg igjen.. Merket også at jeg hadde luft i magen som "passerte" nedover og forbi navleområdet. Noen som har opplevd det samme?
lille frø, mor til to Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har vært plaget med smerter omkring navlen. Hos meg er det diagnostiserrt til navlebrokk. Ikke noe farlig for babyen, men vondt for mor. Ingenting å gjøre med under svangerskapet.
Lola2016 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 Uff da:( hva betyr det? At navlen kommer ut av magen:0 det er faktisk vondt i/under navlen. Men verst når jeg ligger.. Har alltid hatt helt angst når kjæresten min piller meg på navlen. Det var en stikkende intens smerte som varte i noen minutter:/ ringte jordmor og hun sa jeg burde levere urinprøve for å utelukke urinveisinfeksjon:) men går utifra at man ikke får vondt i navlen pga det..(?) Jeg føler jeg får så mye rart nå når jeg går gravid. Var syk de 4 første mnd med sykemelding ( før graviditeten vat det 5 år siden jeg besøkte en lege sist) tror jeg hat litt dårlig imunforsvar nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå