Fru-mamma Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er 33. Trodde for et par dager siden at jeg var 32, men da fikk min datter på 6 år fortalt meg at jeg faktisk var blitt 33=)
flypapir Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er fremdeles 27, men om under en mnd blir jeg 28!
Tokatter_USA Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 45. Faktisk litt stolt av alderen min, uten at jeg har gjort noe for det. Har opplevd mye!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 jeg er 34 år, blir 35 i oktober:)
Oj,nr3! Skrevet 30. juli 2009 #18 Skrevet 30. juli 2009 Jeg blir 32 i høst. Og jeg kan ikke helt skjønne hvor åra har blitt av. Føler meg som 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå