Gå til innhold

Det er mange her med barn over tre år, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

få på www.barnetmitt.com

Jeg vil gjerne ha dere over til oss. Det er feriemodus for tiden, men ellers god aktivitet til tider. Det som er synd er at mange synes det er for smått, men hvis dere som har store barn (altså på tre år og eldre) kommer over blir det er fint miljø der også og ikke bare de samme få nickene hele tiden.

Eller hva sier dere? Er det noen grunn til å ikke være på barnetmitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier noe:) jeg var der en del da jeg var gravid med vesla i fjor, men etter det har jeg stort sett hengt her... Skal ta meg en tur innom igjen jeg. Er jo litt dumt at det er en hel nettside som man ikke bruker, for oss med barn over 3 år.

Skrevet

Det er så mye lettere å holde seg her siden jeg har en på 3 og ei på snart året.

Men lover å stikke innom en tur når jeg har litt mere tid :o)

Skrevet

Jeg har vært innom og kikket noen få ganger, men det har i grunn blitt med det. Er lett å bare være her når man har en baby også, selv om jeg har tenkt at jeg burde bruke barnetmitt mer. Får se om jeg får somlet meg over dit litt oftere i tiden som kommer :)

Skrevet

Trives godt her. så jeg blir=)

Skrevet

Eg har barn på både over og under tre. Var innom Barnetmitt i fjor haust då eldste fylte tre og såg litt, stilte eit par spørsmål og svarte nokon, men det gjekk utruleg trått, det var frykteleg lite aktivitet. Stilte eg eit spørsmål der inne så stilte eg det likevel igjen HER, og fekk mykje bedre respons. Er jo egentlig ikkje så vanskeleg å velge då...

Men det blir vel heller ikkje bedre om alle heng igjen her, du har eit poeng ;o)

Grunnen til at eg held med her er at eg har begrensa med tid til DIB, og det for det meste er lillejenta eg har spørsmål om. For meg så har det blitt mindre og mindre "problem" med eldste jo større han har blitt, dermed har det og blitt til at eg har færre spørsmål å stille på Barnetmitt.

Hmm... Eg skal ta turen innom, men kan ikkje "love" noko meir ;-p

Skrevet

Jeg dytter på denne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...