Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva koster det sånn ca??bestilt hos blomsterforhandler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 2000 inkludert knapphullsblomster var prisen jeg har fått beskjed om :)

Skrevet

kommer vel helt an på hva du skal ha, størrelse osv...men har hørt at det ligger mellom2-3000...

Valgte selv å ikke ha det

Skrevet

Veldig godt tips fra ei som giftet seg i fjor; ikke si at det er en brudebukett så får du det for halve prisen! Med en gang de hører ordet "brudebukett" så legger de på det dobbelte. Dette gjelder egentlig alt som har med bryllup å gjøre.

Da jeg giftet meg kjøpte jeg meg en fin ferdig-bukett på blomsterhandleren, knøt masse silkebånd fast i denne og tvinnet sølvtråd med perler på (som jeg hadde fikset selv) rundt i buketten. Den ble kjempe fin. :o) ...og kostet meg totalt under 500,-.

Skrevet

For min bukett, krans med margeritter til håret, krans til en brudepike, bambusstokk med blomster til brudesvenn og to knapphullsblomster bataler jeg mellom 1500,- og 2000,-.

Skrevet

Jeg lagde min selv, og den ble vakker... Kom på under 500 kr med to brudepikebuketter, en stor hjertebukett til meg, med eføy og perler, og 3 knappehullsblomster... Ikke vanskelig i det hele tatt!!! Kjøp oasis, hadde de i en liten hjertekurv jeg fikk tak i hos Mester Grønn, og stapp blomster inn... Nydelig nydelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...