Gå til innhold

Todelt vinterdress til 7 åring: er Reflex bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare brukt Reflex til nå, men kun i hel dress så jeg lurer på hva deres erfaring er med todelt vinterdress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at når det er snø og ungene aker eller leker kommer snøen inn under klærne lettere enn når de har dress.....Jeg syns Reflex er bra, men har ikke sett på de todelte. Hvis det skal være todelt bør buksen være litt høy hvis du skjønner. Syns det er annerledes med todelt regntøy.

Skrevet

Jeg har hatt 2-delt reflex vinterdress til storesøster i 2 sesonger, og her er det masse snø!!

Buksa er ganske høy i livet (men ikke så høy som skogstad sin) og den som hun hadde var vanntett og bruktes i slapsevær i alle fall det første året pga jeg ikke ville kjøpe regntøy når den var såå god! Bhg spurte ikke etter regntøy heller.

Jeg husker jeg betalte litt ekstra (tror det var 50,-) for ekstra polstring i rumpe og på knær.

Suuuper vinterdress. Jeg kommer til å gå for 2-delt til henne i vinter også, hun er 4 år.

Går kanskje for 2-delt til lillebror også som snart blir 2 pga han er så lang i kroppen.

Skrevet

Litt ekstra for polstring i rumpe og på knær, sier du.. hvor fikk du gjort det? Eller har de flere modeller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...