Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jeg jeg:-) Årstudium her! Hva går du på?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 ta gjerne kontakt om du ønsker? Koselig å bli kjent med flere på samme studie [email protected]
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 23. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2009 Takk for svar begge to !! jeg går årsstudium i psykologi....:-) veldig kjekt om det er flere med barn jeg kan bli kjent med, føler meg litt alene som mamma og student.....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Ja jeg som opga email adreses her:) Jeg går også årstudium! Ta gjerne kontakt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå