Gå til innhold

Det er så unødvendig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf og jeg hadde et godt vennskap og samarbeid før han fikk seg dame. Nå snakker han ikke med meg annet enn når han skal være ekkel. Jeg har ikke lyst å møte dama hans enda for de har ikke vært sammen mer en 2 mndr. Det er noe han ikke gidder å respektere. Han sier jeg bare får vente å se om han tar henne med eller ikke. Jeg gruer meg til hver gang han skal hente og levere. Jeg vet barnet har det bra der, så er ikke det, men er det at det er så ekkel stemning hele tiden.

Jeg blir alltid nedfor når vi har snakket på tlf ang samvær. Han endrer hele tiden, det er min skyld at vi ikke snakker sammen mer, min skyld at vi ikke er venner. Alt dette fordi hvis jeg sier ifra om noe, så "lager jeg bråk" som at jeg feks ikke vil møte nye dama enda. Hvis jeg sier at det ikke passer å bytte samværshelg, så er det min skyld at han ikke får sett sønnen sin. Jeg gjør det ikke for å være vrang, men vi har planer vi også. Det er han som velger jobb eller dame foran sine helger. Jeg tilbyr han å være med i barnehagen og bli med på foreldremøter osv, han skal alltid se det an, det blir aldri noe. Men likevel får jeg høre seinere at jeg overkjører. Han og dama skulle på ferie og det måtte jeg bare føye meg etter, deres planer, før han hørte med meg.

Jeg har ikke kjæreste og jeg vil gjerne ha, men da må det være riktig ikke bare for å ha en. Men jeg er så redd for at jeg alltid må stå mot de to. Jeg vet ikke hvordan dama hans er, for jeg har ikke møtt henne.. Jeg liker bare ikke måten han er på lenger. Jeg nekter å måtte legge opp mitt liv etter deres når de ikke hører på meg bare fordi jeg er en og de er to... Hans ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du sier tyder på sjalusi. Hvorfor skal ikke du kunne si hei til hans nye dame?? Du behøver ikke å bli bestevenninne med henne, men barnet ditt ser henne jo, hvorfor utsette barnet for noe du selv ikke vil tåle?

Mener ikke å være frekk, men sier bare det jeg mener.

Skrevet

Fordi jeg ikke har lyst akkurat nå. Hadde vi fortsatt vært venner så hadde det vært greit, men når han bare har dritt å slenge om meg så har jeg lyst å vente litt. Jeg er ikke sjalu, vi har vært kun venner i 2 år nå, så hvorfor skulle jeg være sjalu nå? Jeg synes det er fint for han at han har møtt noen, men ikke måten han behandler meg på etter det. Hadde vi hatt en grei tone fortsatt. Men han sier også at jeg skal møte henne bare så han kan bli ferdig med det. Ikke akkurat måten jeg vil møte henne på. Og hun har sagt at hun ikke vil møte meg enda. Fra min side har det ingenting med henne å gjøre, men han. Men det er vel ikke nødvendig at jeg må grue meg til hver gang han skal hente eller levere fordi han ikke gidder å respektere at jeg vil vente litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...