Gå til innhold

Fantastiske sko!!

Mamma'n til gutta boys™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde følt meg dum i dem, er rett og slett ikke tøff nok til å ha dem på. De er sikkert kule, men jeg er ikke kul nok til at de blir kule meg. Hehe

Skrevet

Hvorfor ikke???

Hva som er så spesielt med disse skoene da??

Skrevet

Joooda, selvfølgelig er du kul nok til å gå med dem!!! :-))

Skrevet

Grattis med nye sko. Sånne vil jeg og ha !!

Kjempe fine !!

Skrevet

Dette er sko som man enten elsker eller hater ;)) Noen synes de er dritstygge, og sånn er det jo..smaken er som baken osv....

Men jeg synes de er dødskule, og det beste er jo at de er helt utrolige å ha på! Jeg er veldig kresen på sko...skal helst ikke kjenne at jeg har de på..hehe. Og disse er som å gå på luftputer...veldig god passform.

Skrevet

Jeg kunne ikke gått med de, passer nok ikke resten av meg. Men om de er gode å gå på osv, så er jo det som betyr mest! :-)

Skrevet

de var fine :) hvor mye blir det i norske kroner da?

Skrevet

jeg kjøpte mine hos skoringen, ville bare vise bilde av dem og da var det denne sden jeg fant ;) Design forum har de også. I enkelte skoringen butikker er det - 20% på de nå. Full pris er 999,- Hos design forum koster de 890,-

Skrevet

Er det de med den grønne frosken inni?

Jeg fant iallefall et par flate støvletter i mørk brun for noen år siden, de var heeeelt fantastiske å gå med.

Ellers synes jeg ofte at skoene kan ha litt grov såle etter min stil. Men de er vanvittig kule, så forstår at folk kjøper de.

Fant et par vintesko i rødt for et par år siden og, som jeg ELSKET. De hadde kun 37 og de var akkurat for små for meg. Jeg gikk og gikk i butikken, sikkert en halvtime i trass. VILLE at de skulle passe. SÅ oppdaget jeg at tåen min begynte å lage merke i skoen, da forstod jeg at jeg var drøy... Skotrance...

Også har vi camper da....Et kapittel for seg:)

Skrevet

Fantastisk gode sko det der. Kjøpte ett par i fjor høst. Beste skoene jeg har. Har lyst på de det er bilde av også.... M on tro om dem sender til Norge? Så det var litt billigere der enn på skoringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...