Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Mulig jeg er veldig treg i oppfattelsen, men jeg har akkurat oppdaget el naturalista skoene:))) Synes de er kjempekule - og de er helt fantastiske å gå med!! Finnes i mange gøyale farger og modeller. Kjøpte meg et par i sort her om dagen, og er sååå fornøyd:) http://www.thenaturalshoestore.com/index.php?m=catalogue&a=vw_prod&cat=2&sec=11&opr_oprid=1162
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hadde følt meg dum i dem, er rett og slett ikke tøff nok til å ha dem på. De er sikkert kule, men jeg er ikke kul nok til at de blir kule meg. Hehe
<3 Legoland <3 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Hvorfor ikke??? Hva som er så spesielt med disse skoene da??
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Joooda, selvfølgelig er du kul nok til å gå med dem!!! :-))
<3 Legoland <3 Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Grattis med nye sko. Sånne vil jeg og ha !! Kjempe fine !!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2009 Dette er sko som man enten elsker eller hater ) Noen synes de er dritstygge, og sånn er det jo..smaken er som baken osv.... Men jeg synes de er dødskule, og det beste er jo at de er helt utrolige å ha på! Jeg er veldig kresen på sko...skal helst ikke kjenne at jeg har de på..hehe. Og disse er som å gå på luftputer...veldig god passform.
Hemningsløs ツ Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg kunne ikke gått med de, passer nok ikke resten av meg. Men om de er gode å gå på osv, så er jo det som betyr mest! :-)
2smågull Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 de var fine hvor mye blir det i norske kroner da?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2009 jeg kjøpte mine hos skoringen, ville bare vise bilde av dem og da var det denne sden jeg fant Design forum har de også. I enkelte skoringen butikker er det - 20% på de nå. Full pris er 999,- Hos design forum koster de 890,-
kokosyklus Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Er det de med den grønne frosken inni? Jeg fant iallefall et par flate støvletter i mørk brun for noen år siden, de var heeeelt fantastiske å gå med. Ellers synes jeg ofte at skoene kan ha litt grov såle etter min stil. Men de er vanvittig kule, så forstår at folk kjøper de. Fant et par vintesko i rødt for et par år siden og, som jeg ELSKET. De hadde kun 37 og de var akkurat for små for meg. Jeg gikk og gikk i butikken, sikkert en halvtime i trass. VILLE at de skulle passe. SÅ oppdaget jeg at tåen min begynte å lage merke i skoen, da forstod jeg at jeg var drøy... Skotrance... Også har vi camper da....Et kapittel for seg:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Fantastisk gode sko det der. Kjøpte ett par i fjor høst. Beste skoene jeg har. Har lyst på de det er bilde av også.... M on tro om dem sender til Norge? Så det var litt billigere der enn på skoringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå